Lloret / Renesse / Blanes etc.

[weggehaald]

Kan ik me voorstellen…
Ga zelf ook naar Blanes whoehoe :grinning:

[weggehaald]

Ah dat is nog wel erger dan dat hij alleen met zn vrienden gaat :astonished:
wat stom dat hij niet heeft gezegd dat hij dat dan niet wilde zeg, …

Maar aan de andere kant is het ook wel weer goed,
als er echt dus niets gebeurd maakt het jullie closer :]
Koop een vriend om zodat die alles zegt, hihi

[weggehaald]

Ik snap je frustratie :astonished:
Maarrr, je moet hem dan maar gewoon vertrouwen
Ja toch; meer kan je toch niet doen :wink:

Aaah dat zou ik ook echt kut vinden ja!
Maar als je weet dat die niet op sletten valt bijv. Is hij erg trouw en geloof je in hem? Waarom moet zij eigenlijk bij hem op de kamer?
Als die terug komt kun je het ook gewoon recht door zee vragen. Zou ik doen iig.

[weggehaald]

[weggehaald]

Hihi dat had ik vorig jaar…
Hij ging met al z’n vrienden naar Blanes, we waren nog niet zo lang samen…
Maar we hebben voordat hij weg ging er gewoon goed over gepraat dat luchtte erg op en ik had er alle vertrouwen in:)
En toen was het ook minder moeilijk voor hem dat toen hij terug kwam ik naar Blanes ging:D En als klapper op de vuurpijl gaan we dit jaar samen met een groep vrienden!

Ps. Tip voor jou: Zorg echt dat je erover praat en er echt vertrouwen in hebt, anders zit je jezelf alleen maar zenuwachtig te maken als hij weg is… dat is punt 1 voor jezelf niet leuk en punt 2 ook niet leuk voor je vriendje want het kan op hem overkomen alsof je hem niet vertrouwd. Dus ga gewoon veel leuke dingen doen met vriendinnen!:slight_smile:

Pps. Dat neuk paradijs valt echt heel, heel erg mee, als je er niet naar op zoek bent en niet geinteresseerd bent merk je er helemaal niets van en is het gewoon leuk elke dag strand en feesten met vrienden en is het echt niet anders dan dat je gewoon uit gaat :slightly_smiling_face:

Hoop dat je er wat aan hebt!

[weggehaald]

ahh dat heb ik ook gehad, alleen mijn vriend zat toen gewoon in Nederland (Texel en Renesse) ik zat daar ook heul erg mee, maarja ik vertrouw hem…
dit jaar ga ik met hun mee :grinning: naar Kroatië!! :grinning: hihi zin an! en de vriendin van een van die jongens gaat ook mee, nog gezelliger dus :stuck_out_tongue:

Het lijkt me ook niet bepaald fijn inderdaad, maar als ie het nu al zo veel over je heeft vergeet ie je in een dronken bij echt niet :wink:

Er is een reden dat je vriend en dat meisje niet meer bij elkaar zijn, dat weten zij ook allang. Ze zitten allebei in een relatie en ze zouden geen vrienden zijn als ze elkaars relatie niet respecteerden, toch?

jaaaa ! die van mij gaat met vrienden :S naar curacao , ibiza met vrienden van sport ( dus ook meiden ) en naar berlijn !

vla, ik heb precies hetzelfde mijn vriend gaat met zijn vrienden 2 weken lang,
en dat is het juiste waar ik bang voor ben. ken wel janken erom. 8(

Mijn vriend is vandaag vertrokken naar renesse, voor een week met een groep vrienden ben er ook heel bang voor niet dat ik hem niet vertrouw maar toch, en ik kan er inderdaad ook niet tegen!

xje

mijn (sinds kort ex) vriend is nu voor 1 week naar Texel, en hij is dus helemaal vrij om te doen wat ie wilt… dat is pas kut.

@ Brittjee
Ik woon in renesse en je hoeft je geen zorgen te maken hoor, er gebeurt echt veel minder dan dat je altijd hoort hier. hoop dat dit je een beetje gerust steld.

Ha, daar woon ik. :stuck_out_tongue:
Maar ik snap dat 't kut is. Gelukkig gaat mijn vriendje niet naar een of andere zuipstad/dorp, hij is al over die fase heen geloof ik.

Ik ben naar Chersonissos geweest, en dat viel nog best mee. Je moet elkaar kunnen vertrouwen daarin.