Lloret de Mar VipCard?

Oke, ik ga dus van 1 juni t/m 10 juni naar Lloret met 3 vriendinnen.
Nu weet ik dat daar dan SprinbreakLloret is, zegmaar een nederlands festival-week.

Maar ik vroeg me af of het handig is om zo’n kaart te kopen, dat je de hele week gratis naar binnen kan bij St. Trop, Tropics, Bumpers en The Londoner.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Of weet iemand hoe duur het is als je gewoon entree betaald iedere avond?

Zo’n kaart is trouwens 30 euro via deze site:
http://www.lloretnight.nl/shop/lloret-night-card

Weet ook eigenlijk niet of deze site betrouwbaar is, dus da’s ook nog even een vraagje.

Vragen genoeg, ik hoor het wel (:

geen idee, maar als iemand zegt dat 5 euro per keer is kun je het beter niet doen. Als je even rekent dat je 5 keer uitgaat in die week zou dat komen op 6 euro per club. Als je in 1 avond naar meerdere gaat is het wel handig (dus wel meer dan 5 keer van club wisselt). Bij 10 euro per feest is het makkelijker om zo’n kaart te kopen.
Ik weet ook niet hoe leuk die clubs zijn waar je in kan maar ik hoop voor je dat iemand hier dat wel weet :stuck_out_tongue:.

Ga je met een organisatie daarheen, bijvoorbeeld beachmasters ofzo? Want dan kun je daar nog wel een kaart kopen, en dan kun je een avond op kroegentocht, en een avond op discotour ofzo.

Je kunt het opzich wel doen… Entree in Lloret is redelijk prijzig (variërend van 10 tot 25 euro)
Ennn, je moet ook vaak lang wachten voordat je naar binnen kunt, als je een VipCard hebt is dat niet nodig lijkt me

Er klopt echt helemaal niets van wat jij zegt? x’)
Zo’n kaart is 30 euro, ze gaat van 1 tot 9 juni, dus dat is al meer dan 5x uitgaan hoor.
Maargoed, entree is meestal wel duurder dan 5 euro idd.
Ik zou t doen :slightly_smiling_face:

Hmm okee bedankt allemaal!
Eventjes overleggen met de rest haha (:

@ snoesepoeske
Ja ik ga indd wel met een organisatie, GoGo.
Dus even kijken wat hun in de aanbieding hebben haha.