lloret de mar , 16 jaar

Hallo , mijn vriendin en ik willen samen graag op vakantie naar lloret de mar
mijn vriendin is dan net 1 week 17 en ik ben dan nog 16.
Is dit niet te jong voor lloret de mar ? heb namelijk gehoord dat de leeftijd
gemiddel toch boven de 18 is ?
En zijn er nog meer mensen van plan om in de zomervakantie van 2010 naar
lloret de mar te gaan ?

xx

Te jong? Ik zou niet mogen onder mn 18e (praatte mn moeder me weer eens aan…) maarja, als het van jouw ouders mag en jij volwassen genoeg bent is het toch oké ?

De gemiddelde leeftijd ligt inderdaad in de 20. Maar ze controleren daar nooit op leeftijd ofzo. Ik was 17 toen ik daarheen ging, we zijn er nooit op aangekeken.

Jaa , ik mocht het ook pas naa veel gezeur ;p

Voelde jij jou eigen daar niet jong ? of viel dat wel mee

Als jou ouders en jij het ermee eens zijn, gewoon doen.

Het ligt eraan hoe je bent(;

Mwah, viel wel mee. Het is niet dat die jongens daarmee zitten :p.

Het is trouwens niet de eerste keer dat ik alleen op vakantie gaa ,
ben in de zomervakantie een weekendje met mijn vriendinnen op vakantie geweest wel in nederland ofcourse :wink:

Ik ben 17, dan bijna 18 en we willen met een groepje ook naar lloret gaan. :slightly_smiling_face:
Dan tussen de examens en de uitslagen in.
Ik weet alleen niet of ik mag, maar als jij van je ouders mag, zou ik zeker gaan.

Zou je niet liever naar iets gaan waar je niet zo snel een SOA van de barman oploopt?

Ik zou op m’n 16e echt nooit mogen van m’n ouders. Ik ging toen ik 18 was naar Chersonissos, en daar waren de mensen wel rond de 21. Het schijnt dat de leeftijd in Lloret toch wat lager ligt, maar ik had in ieder geval nog een jaartje gewacht.

volgens mij ligt dat eraan of je al eerder op vakantie bent geweest, anders zou ik eerst beginnen met iets in nederland ofzo.
maar ik kan dat natuurlijk niet zeggen, ik ben zelf nog maar 14 ><

ik zou wachten tot je wat ouder bent
maar je moet het natuurlijk zelf weten

Ik ben ook 16 en ik mag van m’n ouders nog niet eens alleen in Nederland op vakantie, haha.
En ik ben het stiekem wel een beetje met E_kid eens, ik denk ook dat jongens misschien misbruik van jullie gaan maken als ze zien hoe jong jullie nog zijn.
Maar misschien ben ik gewoon een zeur en wordt het heel leuk hoor :grin:

Ik was ook 16, maar ik ging niet naar lloret de mar, maar naar calella, is er vlakbij. We zijn overigens wel een nacht naar lloret geweest.
Maar het is maar net hoe je bent inderdaad, veel leeftijdsgenootjes zeiden ook dat het van hun ouders nooit had gemogen. Mijn ouders hebben er nooit moeilijk over gedaan…

Ik vind mezelf al zeg ik het zelf redelijk volwassen , kan ingeval
goed voor mezelf zorgen ben thuis enigskind dus vaak alleen thuis etc.
maargoed ik denk wel dat ik naar lloret gaa aangezien ik daar echt
supper graag heen wil .

mij lijkt dat sowieso niet echt geweldig. Iedereen gaat uit tot 6 uur en is ontzettend lam, dus ze onthouden er uiteindelijk niets van. Iedereen doet het met iedereen.
Ik zou naar een iets rustigere plek gaan, waar je wel gezellig uit kan gaan, maar waar er overdag ook nog wat te doen is

Ik was er ook toen ik net 16 was. Maakt niks uit toch? Als jij vind dat je dat al kunt, waarom zou je dat dan niet doen?:wink:

Overdag is er heel veel te doen. En ik weet alles nog, als je zelf je grenzen nakomt dan hoef je niet elke dag zat te zijn?:S En net of iedereen het met iedereen doet, dat doe je zelf. Ik heb het met niemand gedaan, omdat ik dat niet wilde. Als je er niet voor open staat merk je daar niks van!! (al die vooroordelen altijd…)

Jaa , ik word ook niet snel zat dus zal daar ook wel niet zo zijn .
en ik duik niet met de eerste de beste het bed in hoor zo ben ik echt niet !:stuck_out_tongue: