Lloret 2010

Deze zomer ga ik naar Lloret samen met een vriendin.
Ik vroeg me af of hier meiden zijn die eerder ook naar Lloret zijn geweest.
Hoe vonden jullie het? en bevelen jullie nog een hotel aan?

xx

p.s. tis een foutje dat t bij school staat(A)

Dit jaar niet.

Ben vorig jaar naar lloret geweest! of nee… grapje… 2 jaar terug…
Ik zat toen ik bolero park… Erg netjes hotel, niet ver van het centrum, leuk zwembad… En zeker niet duur. Oh, en er zit een supermarkt om de hoek, en een pinautomaat aan de overkant!
Erg leuk hotel:) Zeker aan te raden!

Ik ga dit jaar ook naar lloret van 29 juni tot 8 juli met mijn vriendinnen.
Appartement Salamar ( als je het zo schrijft )
Heb er zin in :]

Ben vorig jaar wel naar Blanes geweest… vlakbij Lloret =)
maar kan je niet helpen

Sorry maar dat is toch dom?
in je beginpost staat al ; sorry dat dit bij school staat.
dan kan je het toch net zo goed veranderen?

en me broer is wel naar lloret geweest.

Ben vorig jaar naar Blanes geweest en dan 1 avondje wezen stappen in Lloret.
Blanes is echt 100000x beter dan Lloret. In Lloret voelde ik me echt niet op m’n gemak [qua vieze kerels] en in Blanes vond ik het gewoon gezelliger om te gaan stappen. Blanes is volgens mij ook wat Hollandser… Maar daar moet je van houden.

Ik ben vorig jaar geweest. Wat je goed in je hoofd moet houden is dat je daar géén vaste relatie gaat vinden en dat die jongens daar enkel naartoe gaan om gemakkelijk aan seks te komen.

Als je dat in je achterhoofd houdt, moet het wel leuk zijn :slightly_smiling_face:
Ik zou wel geen tweede keer gaan, het was goed voor een keer maar net wat te weinig cultuur naar mijn smaak :slightly_smiling_face:

Ik snap niet waarom je voor die sfeer helemaal naar een ander land gaat. Dat heb je in Renesse ook namelijk. stuk goedkoper.

Wij gaan naar Blanes,
Lloret vind ik niet leuk. Ik ben daar vaker een avondje of avondjes geweest maar de sfeer daar is gewoon veel minder gezellig dan in Blanes.

@ Huppeltrut, we gaan dus ook voor zon zee en strand.

Renesse heeft toch ook strand? Nou ja niet zo veel zon waarschijnlijk…dus daar heb je wel gelijk in. Maar de meeste mensen die ik ken liggen overdag in hun appartement te slapen en gaan 's avonds uit. Dan heb ik zoiets van, dat kan ook in Nederland.

Ik bedoel ik zou best een keer op zo’n ‘zuip’ vakantie willen maar dan alleen om te weten hoe het is, niet omdat het me nou zo extreem leuk lijkt.

Ik ga dit jaar ook. Maarja, ik hou ervan om te gaan stappen en dat kun je in Lloret beter dan in Renesse, lijkt me. 't Is allebei lomp, true.