LJ fotografie

Hoi allemaal,

Ik heb vorig weekend een canon 1100d aangeschaft. Vond het altijd al leuk om foto’s te maken dus vandaar. Nu zie ik heel veel topics met mensen die hun foto’s laten zien, en dat wil ik eigenlijk ook wel doen. Ik ben erg benieuwd wat jullie van m’n eerste foto’s vinden.

Kritiek en tips zijn van harte welkom!

(1)

(2)

(3)

(4)

Ik vind de foto’s van je kat best wel sprekend! Let alleen wel op je ISO instellingen, want volgens mij staat die veel te hoog! In ieder geval vind ik dat er in de laatste twee foto’s heel veel ruis zit, dat is jammer.

Dankje! Mijn ISO staat op auto, ik weet nog niet echt wat ik er mee aan moet zeg maar…

Wat voor lens heb je? En de ISO instellingen lijken idd niet te kloppen… Raar dat ie dat automatisch doet, want meestal zet ie hem dan niet zo hoog. Als je op je computer naar de eigenschappen van de foto (rechts klikken en dan eigenschappen) kijkt, op hoeveel staat ie dan?

Nr. 1 vind ik trouwens een mooie foto, de rest lijkt meer op experimenteren met de scherpte.

Oops, hij stond op z’n hoogst dus dat verklaart alles… In ieder geval super bedankt want het viel mij ook al op. Nu weet ik dus waar het aan ligt :slightly_smiling_face:. Mijn les is een EFS 18-55. Dankje!

Ik ben inderdaad aan het experimenteren, ook met bepaalde sfeer en gevoel vast te leggen. Oefening baart kunst, vind het in ieder geval super leuk om te doen haha.

(5)

(6)

(7)

Ik vind het al best goed, wel letten op het scherpstellen sommige fotos zijn niet op de juiste plekken scherp

Hihi dankje, ga er aan werken :slightly_smiling_face:

Vorige week naar de dierentuin geweest en gelijk mijn nieuwe lens uitgeprobeerd.