Livestrong bandjes bestellen.

Hey,

Ik ben op zoek naar van die gele Livestrong bandjes, die had ik eerst dag & nacht om maar nu kan ik hem nergens meer vinden! Ik had hem van een vriendin gekregen die iemand had verloren. Ik wil er heel graag weer een in kindermaat, weet iemand waar je het kunt bestellen? en het liefst ook 1, niet 10…

ps; ik heb al bij de zoek gezocht maar van dat topic werd ik niet veel wijzer…

x :couple_with_heart_woman_man:

Ik heb geen flauw idee wat het zijn.

eBay, marktplaats, nike shop en hier denk ik.

Ik zocht ze ook, maar je kan ze alleen nog per 10 bestellen of door verzendkosten een megabedrag betalen.
Heb je ook al op de livestrong site zelf gekeken?

Ik draag hem overigens nog iedere dag!

Waar staat het eigenlijk voor? Het is toch tegen kanker?

hier kan je er per stuk bestellen, weet alleen niet of het betrouwbaar is.
klik

bedankt! ik zal nog even kijken.

@frogger
Ja, je draagt het eigenlijk ook uit respect, en als je het op de echte site besteld dan gaat de opbrengst ook naar kanker-onderzoek. Maar ik wil hem graag omdat mijn tante (waarschijnlijk ook mijn andere tante) eraan zijn overleden.

Ik wist niet dat dat bestond.
Ik wil ook graag zo’n bandje eigenlijk.
Een belangrijk persoon uit mijn leven is ook overleden aan kanker.

als ik nog een goede site/marktplaats advertentie vind post ik hem hier wel ook voor jou!

oeps dubbelpost.

graag, dankjewel!

http://store.nike.com/nl/en_gb/?l=shop,men_livestrong#l=shop,pdp,ctr-inline/cid-300/pid-358454

Hier, maar 't is wel XL

P.s. de héle url, ik weet niet waarom de andere helft ervan af gevallen is… sorry

Kan je die bandjes ook via NL bestellen? Dan wel per 10 zegmaar.

Als veel mensen het willen, waarom doen jullie dan geen groep order? =) 1 iemand besteld er 10, en stuurt dat door naar de anderen.

Pff die dingen zijn wel duur zeg, had er net een voor 68 cent op ebay gevonden, verzenden ze niet naar Nederland :pensive:

^ Duur of niet, het is wel voor een goed doel. En ik vind dat een belangerijk goed doel. Die van eBay zijn fake, en dat geld gaat dus ook niet naar het goede doel.
Ze zijn trouwens maar 1 euro per stuk, dus duur vind ik het niet.

uuuuuuuuuuup.

ik zoek ze, waar kan je ze in nl bestellen?

up again :slightly_smiling_face: