Little sex problem..?

Heey meiden…
Het klinkt misschien dom wat ik ga zeggen maar ,
Ik heb 3x sex gehad, en van alle keren heeft het alleen pijn gedaan en heb ik niet genoten
Blijft dat zo? (ik ga uit van niet) of ben ik abnormaal ofzo?
Wanneer komt mijn PLEZIER? hebben jullie misschien ditzelfde gehad en me misschien meer kunnen vertellen?
Dankje! (K)
xxx

kom wel bij de enne doet het helemaal geen zeer en bij de ander wel en hoe vaak het zeer doet verschilt natuurlijk bij iedereen…

maar geloof me dat moet overgaan:)en dan kan je der el van genieten
maar misschien helpt het als je glijmiddel gebruikt ofzo dan glijd iie makkelijker;)
dat kan mischien helpe en anders geduld.

succes meis

Ik denk dat je van de eerste keren zulke slechte ervaringen hebt gekregen dat je nu bang bent. En omdat je al van tevoren bang bent, gaan je spieren zich spannen zodra je “begint”. Praat hierover met je vriend (of met wie je het dan ook doet) Zorg dat je goed ontspannen bent. Ook als dat betekent dat de echte seks er niet van komt, omdat het niet goed voelt. Als je na een paar keer “voorspel” weer zin hebt, niet gelijk in paniek raken maar het rustig aandoen. Zo voorkom je dat het superzeer doet.

(ik moet even eerlijk zeggen dat ik geen praktijkervaring heb)

bij mij doet het nu soms nog pijn , maar men vriend weet dat , maar die zegt da da ook komt door da ik me ni genoeg ontspan , probeer zeker eerst te ontspanne

Daar heb ik ook last van gehad, nog wel vaker dan 3 keer, maar het gaat vanzelf over, ik kan er in ieder geval nu ook van genieten, na ongeveer 10 keer. Als je vriend het weet, kan hij daar misschien rekening mee houden? Dat is bij iedereen verschillend, dat komt vanzelf goed.

Oke dankje meiden :wink:

Mijn eerste euhm 3 á 4 keer waren ietsjes pijnlijk…

1 ding dus; je moet je proberen te ontspannen

Ontspannen, dat is echt het enige waardoor de pijn over gaat.
Het blijft heus niet altijd zo, wees niet bang, je zult echt wel gaan genieten :slightly_smiling_face:

*Fiew*
Ik zat dus met 'tzelfde…
Ik wist wel dat 't pijn zou doen,
maar dat 't pijn bleef doen…

Maar ‘t is idd ontspannen,
zelfs als je denkt dat je dat bent,
hoef dat niet zo te zijn o_O’
Kan onbewust…

Maar 't moet overgaan,
dus je hoeft je niet druk/bang te maken.

Ik zou er iig over praten, als je vriend het weet lijkt het me ook dat hij er rekening mee houdt en jij wat meer kunt ontspannen.

ik heb tot nu elke keer pijn gehad…
en ik ben al bijna 2 jaar samen waarvan ik 1,5 jaar seks met hem heb.

En het doet nog steeds pijn… :’).

hoort dit niet bij Seks & zo?

Was één van die keren jouw eerste keer dan? Want het kan even duren tot het went, hoor…
Anders zou ik even een bezoekje brengen aan de gynaecoloog :grin: