Little question.

Morgen moet ik naar schoool.
Khad ff klein vraaagje, Wat is handiger een map of schriften?
Ik heb het allebei dus ik kan nog kiezen ;d
Waar hebben jullie de beste ervaringen mee?
Mijn voorkeur gaat naar de map, dan zit alles in 1 en dat vind ik net zo makkelijk, dan raak je het ook minder snel kwijt. maar de vraag is aan jullie.

& wat voor tas hebben jullie trouwens? Picturess?

Ik heb schriftjes, ik weet niet waarom. Heb er eigenlijk nooit aangedacht om een map te nemen, maar als je een map neemt moet je een stevige kopen. Want sommigen gaan heel snel kapot volgens mij :’)

Er is al een heel groot topic over welke schooltas mensen hebben. google maar eens op ‘welke tas heb jij girlscene’

Ik had eerst schriften, dat ging prima. Toen had ik een map, dat was ook prima, maar een map gaat wel sneller kapot als je geen goede hebt en je moet echt zo’n hele grote dikke hebben (niet zo charmant, mocht je er ‘leuk’ uit willen zien). Het laatste jaar had ik een notitieblok dat dubbel zo dik als normaal was en met tabbladen erin. Dat vind ik het handigst. Was van de Action volgens mij

Voor elk vak een schrift en dan stop je dat in het boek wat er bij hoort

Ik zou een map nemen. Heb je alles bij elkaar en ook niet de kans dat je de schriften kwijt raakt.

En een map is heel dik, in verhouding met een schriftje, dus…
ik ga voor een schriftje.

Ik vind schriften handiger. Ik heb ooit eens een map gehad en een map + een boek dat vind ik echt irritant want dan ligt je hele tafel gelijk vol.

Ik heb gewoon schriften, maar voor biologie moet je per se een map met lijntjespapier erin hebben.

Ik zou voor schriften kiezen, wij moesten het namelijk wel eens inleveren, omdat hij dan je schrift na ging kijken. Maar dat stond dan ook op een materialenlijst

een map is zwaar, dus ik nam vorig jaar die map nooit mee dus ik kon nooit aantekeningen maken (ja, zo ben ik weer :'D)

Schriften.

Ik vind mappen gewoon veel te zwaar en veel te groot om mee te nemen. En als je zo’n map opent, dan past dat niet eens op je tafel met je boek… Dus ja, schriften… Maar ja… Ieder zijn smaak hè?

Je kan ook van die plastice dunne mappen nemen (;

Ik begin het jaar altijd met schriften, maar na een week zit ik al weer met een groot collegeblok waar uiteindelijk al mijn vakken in staan.
Maar op zich zijn schriften overzichtelijker en handiger het werkt alleen niet zo goed bij mij.

Ja ik had eerst ook een map maar dan sleep je steeds alle vakken mee naar 1 of 2 lessen …
dus nu lekker schriftjes :grinning:

Ik had schriften, dat neem minder plek in beslag, vooral als je weinig vakken hebt.

snelhechters bedoel je? q;

een map is zo grooot. ik heb schriften

Ik vind zelf schriften handiger, omdat je dan niet zo veel in een keer moet mee sjouwen… Maar het scheelt denk ik ook heel erg per persoon, dat is met de meeste schoolspullen… Ik hou het graag simpel, gewoon kleine handige agenda, kleurtjes kaftpapier, enz…

En tas heb ik nog niet, haha! Ik zou ook wel willen weten wat iedereen heeft :stuck_out_tongue:

Ik schrijf alles op briefjes die ik dan in mijn agenda prop
Is best handig
edit; oké eigenlijk niet maar anders is het zo’n gedoe