Little girls topic

Tussen de 1.60/1.65 voor vrouwen is toch juist het wereldwijde gemiddelde? Dat vind ik wel mee vallen.

Ik ben 1.57 en een half, haha. Op zich wel klein, vooral voor het gemiddelde hier. Had het er vanmiddag nog met m’n oom over, dat alles steeds groter lijkt omdat ze toiletten en keukens steeds een paar centimeter hoger bouwen vanwege de lengte in Nederland.

15 en 1.63 , en uitgegroeid. Toch kan ik er mee leven(:

1.57 en uitgegroeid. Mijn oma groeide nog een paar centimeter na haar zwangerschappen dus daar hoop ik nog een beetje op :slightly_smiling_face:

Ik ben klein en uitgegroeid, maar ja, boeiend :stuck_out_tongue: Waarom zou het erg zijn om klein te zijn… het maakt mij toch niet uit of ik klein ben of lang. ik vind dingen zoals je gezicht en je figuur belangrijker :stuck_out_tongue:

Ik ben 1,58 M. Heb hier geen moeite mee, integendeel tot mijn kaboutervoeten (maatje 35).
En ik vind mensen die boven de 1.65 zijn echt niet onder de categorie ‘klein’ vallen.

Ik ben klein en I don’t care

1.63 + uitgegroeid. Niet superklein en met hakken oké, dat weet ik. Maar al. mijn. broeken. zijn te groot.

ik zou wel wat kleiner willen zijn, ik ben 1,70 en langer dan mijn vriendinnen :frowning_face: super kut want ik draag zovaak hakken en dan ben ik nog langer.

Tjaaa het is waar, in nl is iedereen niet normaal lang. Toen ik op ibiza was schatte iedereen me 15 (was toen 12)

Haha ik ben 13 en pas 1,55 :bored:
Mja ik groei ook maar tot de 1,65…

ik ben 1.60 en word meestal jonger geschatten en ik heb cup a , dus dat helpt ook niet mee :cold_sweat: ik ben bijna zestien trouwens , dus nog niet helemaal uitgegroeid en qua borsten nog helemaal niet gelukkig . haha

Ik ben uitgegroeid en 1m57

1.65 vind ik nou niet bepaald klein.

Ik ben 14, ongeveer 1,56 en ik groei helaas al 4 jaar niet meer.
Ik heb er eigenlijk geen last van, ik word vaak zelfs veel ouder geschat dan ik ben.
Met mijn ex was het lengteverschil wel iets te groot, hij is 1,97 haha

ik ben 1,58 en ben 18 hahaah !

maar men familie is van Italiaanse afkomst en we zijn
allemaal klein ook de mannen

Ik ben bijna 15 en 1,63. Vind het zelf best meevallen, maar letterlijk ie-der-een noemt me klein en vraagt wanneer ik groei enzo… Soms kan het best wel irritant zijn, maar als mijn vriend me daarmee pest, vind ik het niet zo erg haha.

Ik ben 1.64 en behalve dat broeken soms een beetje lastig zijn (brede heupen en kleine beentjes zijn echt horror) heb ik er geen problemen mee. O, wacht, ik kan niet bij de bovenste planken van een supermarkt enzo. Dat is vervelend.

Maar jongens zijn altijd langer (mijn vriend is 1.88, jeej), mensen vinden je schattig (heeft zo zijn voordelen, geloof me) en ik kan gewoon hakken dragen (niet dat ik dat doe).

1,61 klein maar fijn (:

Ik ben 1,61… ook uitgegroeid volgens mij. Meestal vind ik het niet erg, omdat mijn lichaam wel gewoon in proportie is :’) Maar als mensen me schattig noemen… :rage: