Little girls topic

Als in klein/kort/niet groot/niet lang, you know:)
Ik ben zelf 1,57 en groei waarschijnlijk door tot 1,63
Soms haat ik het echt om klein te zijn. Mensen vinden je schattig en je kijkt gewoon altijd omhoog. Haha ik mag niet zeuren maar toch… Dus hoe groot/klein ben jij en wat vind je ervan??

Hier een link naar een site van kleine celebs (onder 1,65) echt heel veel die ik ken!

Als je te lui bent om te kijken, hier een paar:
Megan fox
Demi lovato
Selene gomez
Olsen-twin
Kim kardashian
Vanessa hudgens
Amanda seyfried
Ashley greene
Ashley tisdale
Miley cyrus

Etc etc etc

[Ik typ op de ipad, sorry als er spelfouten staan en dat ik bij de achternamen geen hoofdletters heb gebruikt]

Lol Miley Cyrus is niet klein hoor…

Ik ben 1.57 en vind het niet erg. Klein maar fijn (:

Ze is 1.64m, dat noem ik niet bepaald groot.

Dat kan niet hoor haha, ik ben vorigjaar nog naar een concert geweest van haar en mocht op de foto met haar en ze was een stuk groter dan mij. Ik ben 1.62 btw.

Ik zie het overal op internet staan, haha. Nouja, ik zou het zelf niet weten, heb haar nooit gezien ofzo.

Ik wil ook klein zijn haha :frowning_face:

Ik ben nu tussen de 1,65 en 1,70 en groei door wss door tot iets in 1,73/1.75

Ik wil ook klein zijn, ik vind kleine mensen op een één of andere manier zo leuk haha

Megan Fox is toch juist lang?

Het is eigenlijk heel normaal dat veel bekende mensen klein zijn, want Nederland heeft nou eenmaal een groot volk. Zelf ben ik 1.62m en vroeger baalde ik er zo enorm van. Dit was vooral omdat ik een hele lange tijd erom ben gepest, maar nu zegt iedereen juist dat ze het zo leuk vinden (werd ook gepest vanwege sproetjes, maar nu zijn mensen veel eerder geneigd om te zeggen dat ze jaloers zijn dan om me belachelijk te maken). Het is eigenlijk best leuk klein zijn. Heb nu al zoveel jongens ontmoet die tegen me hebben gezegd dat als ze me zien het liefste willen knuffelen omdat mijn lengte me zo schattig maak. Persoonlijk heb ik geen probleem met schattig zijn :‘D Zelfs al loop ik op gigantische plateaulaarzen, gescheurde skinny jeans en halsbanden met spikes noemen ze me nog steeds schattig. Ik snap wel dat mensen het zien als nadeel, want door mijn lengte ben ik een lange tijd altijd veel jonger gegokt, maar nu… Ik word nu juist ouder geschat :’) (Ben 18 en meeste denken tussen 20-22).

Trouwens dat over Miley Cyrus, als je in google ‘Lengte Miley Cyrus’ intyp geef google meteen als antwoord dat ze 1.64m is. Het kan zijn dat ze met haar concerten killer heels draag en daardoor langer lijk.

Ik ben 1.65m maar ik voel me niet echt klein ofzo. Ja mijn vrienden zijn over het algemeen langer dan mij. En mijn vriend is ook over de 1.80 maar ik vind het helemaal niet storend (wel met m’n ex die 1.98m was XD).

Het is meer mijn uiterlijk zelf waardoor ze me altijd jonger schatten. Heb nogal een jeugdig gezicht, en m’n stemgeluid helpt ook niet echt mee, plus maar cup A. Ben 26, maar meeste mensen schatten me tussen de 16-18 >.>. Bij mij is het een opsomming van alles haha. Maar het ‘klein’ zijn is wat me het minste stoort.

Ik wordt ook altijd jonger geschat, ik ben bijna 15 en 1,52m, maar de meeste mensen schatten mij 13 jaar. Maar dat komt omdat mijn ouders ook heel klein zijn. Ik draag nu gewoon elke dag hakken.

Ik ben 14 en 1,63 een van de kleinste van de klas…
Ik heb er geen moeite mee, alleen dat mensen me jonger schatten

Ik ben 1m60 en al uitgegroeid, ik háát het om zo klein te zijn. Als je zo klein bent kun je minder eten dan langere mensen, althans, ik dan. Ik ben dan vaak sneller dik, etc. En alles staat bij mij zo opgepropt. Vooral naast jongens voel ik mij echt een midget. :’)

ik ben 1.54 en ook uitgegroeid , maar ik ben juist heel blij met mn lengte, het is alleen jammer dat kleding altijd te lang is

als je tot 163 doorgroeit benje toch gewoon normaal?
anyways, ik ben 153 en ben al uitgegroeid. Ik groei waarschijnlijk nog maar 2 cm

Ik ben nu 1.53 en wss groei ik nog maar 5 cm ofzo. Maar ik vind het fijn om klein te zijn :slightly_smiling_face:

Ik ben 1m57 en heb hier niet zoveel problemen mee.
Soms vind ik het leuk, soms minder.

Het is idd niet echt klein, maar vergeleken met allemaal nederlanders…bovendien in de modewereld is het echt heel klein (marjolein van bnt was iets van 1,72 en iedereen vond haar eigenlijk te klein

1. Veel vriendinnen zijn een halve of hele kop groter… :frowning_face: