heyy,
Ik ga voor m’n profielwerkstuk een little black dress van krantenpapier maken maar mijn vraag is hoe ik de kranten het beste zwart kan verven/spuiten? iemand ideeën of tips?
xx
heyy,
Ik ga voor m’n profielwerkstuk een little black dress van krantenpapier maken maar mijn vraag is hoe ik de kranten het beste zwart kan verven/spuiten? iemand ideeën of tips?
xx
Ik zou gewoon met een kwast de kranten zwart schilderen. Als je wat sneller wil werken kun je ook spuiten, maar let er dan wel op dat je goed verdeeld sprayt!
Misschien met een verfroller zwart verven? dan gaat het heel snel
maak een zwart verf bad en leg ze daar in
Nee joh dat kost veel te veel verf en daar worden de kranten zo zacht van dat ze scheuren.
Is het hele idee van een werkstuk niet dat je onderzoek doet en dus dingen uitprobeert en dan gaat kijken wat je het mooist vind en wat het beste werkt?
Wil je het helemaal dekkend of mogen er stukjes krant doorschijnen? Misschien is dat zelfs wel mooi…
Ik denk dat wat floep zegt wel klopt. Dat je onderzoek moet doen, en kijken naar wat het beste uitpakt.
Bij ons op school is dat in ieder geval wel zo!
Het is wel een heel leuk idee! Ga je de jurk aan elkaar lijmen? En moet hij ook “passend” zijn?
Ik denk inderdaad dat het ook mooi is als sommige delen niet helemaal dekkend zijn, maar dat zou je inderdaad uit moeten proberen.
ik heb het uitgeprobeerd met graffiti verf werkt perfect, dnakjulliewel voor de tips!
Anoukxx ja ga hem lijmen en papieren roosjes eropdoen en dan komtie in een soort modeshow op school
ohh klink super!
Wil je een foto posten als hij af is?
jaa is goed!