Little Black Dress - Klaar voor party

Ik heb dus een leuk zwart simpel jurkje gekocht bij Forever 21.
Zie link; http://www.forever21.com/…tID=2008585814&VariantID=

Ik heb alleen niet zoveel ideëen over wat ik er bij aan moet doen. Ik was aan het denken aan een riem met studs en zwarte ballerina’s + panty. Het is voor vanavond in de discotheek waar het nogal warm is.

Iemand een idee?

ik zou t bij zoiets juist heel simpel houden
zwarte schoentjes dr onder, huidskleurige panty en dan je make-up wat opvallender (beetje knallende lippen bijv.) en mooie oorbellen en een mooie ketting erbij

Ik zou voor knalkleuren gaan.

Ik zou geen riem doen. En hakken staan denk ik leuker, maar anders inderdaad ballerina’s. Doe een paar leuke arbanden om en klaar. En evt. nog een panty als je dat wil.

Mooi jurkje! Ik zou er een doorschijnende zwarte panty bij aandoen en enkellaarsjes. Een spijkerjasje erover lijkt me ook heel leuk, maar aangezien je schrijft dat het warm is in de discotheek zou ik daar dan niet zo snel voor kiezen. De outfit zelf zou ik gewoon zwart houden en dan misschien rode lippen en nagels en wat leuke sieraden.

ik zou geen riem doen, denk ik. Hakken staan het leukste, maar ballerina’s kunnen ook. inderdaad eigenlijk precies wat summerlove zegt; leuke armbanden of een leuke ketting en klaar is kees. (: veel plezier vanavond!