Littekentjes van wondjes, hoe weg te halen?

Ik kan er absoluut niet tegen als ik een wondje heb, dan ga ik automatisch bbeginnen met krabben. ook met muggenbulden en als die dan open gaan heb ik enorm veel spijt. Maar zodra het wondje dicht zit, komen er donkerbruine (heb zelf een lichtbruine huid) pleskjes terug. Heeft iemand enig idee hoe je dat soort plekjes kan laten verdwijnen met een product ofzo?

helpt die bio-oil ??

ik heb litteken olie, maar dat moet je er op doen als je een korst hebt. dus ik zou het niet weten, anders moet je ze met camouflage stift doen ofzo,

Ja maar het zit dus op mijn benen en je ziet het vooral als ik een korte broek aan heb of als ik ga zwemmen, blijft een camouflagestift dan wel zitten?

En zijn er ook mensen die ervaring hebben met Bio-oil. Ik heb dat ook nog ergends liggen.

onee, ik denk het niet. als je gaat zwemmen. Misschien moet je maar heel erg gaan zonnen, zodat het even bruin word. :x

Ik heb een aantal littekens op mn arm en heb best lang die bio-oil gebruikt, maar het heeft echt helemaal niks geholpen.

Ik heb ook hele donkere vlekken op mijn benen omdat er kleine steentjes op de tegels van de zwembadrand zaten en daar kwam ik dan steeds op. Gaat dat ooit nog weg?

ik had ook een klein littekentje onder m’n kin heb ook een tijdje bio-oil gebruikt, maar je moet het wel echt 2x per dag dus s’ochtends en s’avonds op smeren en inwrijven want anders werkt het niet goed. maar iig dat littekentje is nu wel zo goed als weg (:

Yep :ok_woman:
Bij mij tenminste wel.
Maar als je het op littekens smeer van puistjes, dan helpt het niet echt omdat ik er op m’n gezicht juist puistjes van krijg.

Nee, ik zou het ook niet op je gezicht en T-zone(voorhoofd,neus,kin hé) smeren want dan is die olie echt voeding voor je puistjes.

echt bedankt voor de reacties mensen!
Ik ga nu bio-oil gebruiken, en maar hopen dat dat werkt

Als je wondje al een tijdje geheeld is en je ziet nog steeds een wondje is het echt een aanrader Kruidvat littencrème eens te proberen. Het helpt echt goed door de helende ingrediënte die erin zitten. Je moet het wel een tijdje gebruiken, het is niet in een keer weg. Maar het heeft gelukkig wel reseultaat.

geen ide, up voor jou.

biodermal ofzo
speciaal voor litekens :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ze zullen nooit helemaal weg gaan.
Maar minder zichtbaar maken kan wel met speciale zalf.

Ik heb Palmer´s cocoa butter formula bij de Kruidvat gekocht
De wondjes vervagen bij mij ,maar gaan niet helemaal weg,

Het ruikt nog lekker ook (A)

nertsolie dat helpt echt goed
kweet alleen niet waar je dat kan kopen, mijn moeder heeft een vriendin die dat verkoopt… kim balk ofzo? kweet t niet.

Dat bio oil ofzo? En je hebt van Biodermal ook een littekencrème, misschien is dat wat?

Je hebt Bio-Oil en ook nog de Palmer’s Cacoa Butter, die heb ik en ik heb hem nog niet vaak gebruikt, maar ik denk dat het wel werkt. Want Cacoa schijnt heel goed te werken tegen littekens (;

ik heb littekentjes in mn gezicht van puistjes… best irritant. Kan dat verminderd worden door bio oil? of door een andere littekencreme ofzo? want ik wil er echt vanaf! (of dat het iig minder zichtbaar wordt)