littekens.

zucht… een jaar geleden ongeveer heb ik iets doms gedaan, heb mezelf gesneden in mn pols. maar je ziet het nu ngog steeds. ik verberg het altijd, door armbanden of horloge’s te dragen enzo. maar ik word het zat… hoe de fak gaat het weg. ik wil niet dat het forever blijft. en ben bang van wel ja. ik ben ook zo dom he. moest het even kwijt…

Slakkenslijmgel of Bio-oil kan je proberen

Calendulan zalf heeft mij heel heel erg geholpen bij mijn psoriasis littekens :stuck_out_tongue: dus dat valt te proberen. :slightly_smiling_face: succes!

Als je flink diep gesneden hebt gaat dat gewoon niet weg.
Ik heb een aantal littekens in mn gezicht (ten gevolge van ongelukjes, niet zelf gedaan ofc.) en die gaan ook nooit meer weg, helaas.

biodermal littekencrème! wel een beetje duur maar bij slakkenslijm en bio-oil zag ik geen verschil

biodermal littekencreme werkt erg goed. mijn broertje had een mega snee opgelopen op zn gezicht en toen het genezen was hebben we dat spul gekregen van iemand omdat het geen gezicht was dat litteken en je ziet er niets meer van.
Ik heb het later ook gebruikt en is wel goed spul. Wel prijzig hoor. Bio oil kan je ook gebruiken ja maar werkt na mijn idee minder goed en duurt het lang voor je resultaat hebt.

Hee zelfde verhaal bij mij. Me kat zat vlieg achterna en zette zich af op me arm. Nu denkt iedereen dat ik mezelf heb gesneden. Maar ik gebruik nu al 5 maanden bio-oil en nog steeds heel duidelijk =.= Dus als iemand ok nog tip voor mij heeft hoor ik graag. En helpt slakken slijm want dan koop ik gewoon een agaatslak en laat ik die elke dag paar keer over mijn arm kruipen ;p

Klinkt heel gemeen, maar eigen schuld.

Omg…:slightly_smiling_face:

ot; bio oil helpt.Het maakt ze minder zichtbaar.

Want dat had ze zelf nog niet door ofc. Echt, ga gewoon weg met dit soort nutteloze posts.

Of ga gewoon weg met dit soort emo topics…

doe eens normaal man, je weet verder helemaal niks over hoe en waarom, dus hou gewoon je mond. Ze heeft dat ooit een keer gedaan, mag ze nu toch wel vragen of er nog wat aan te doen is?

Maar on-topic. Je heb inderdaad wel wat dingen voor littekens bij de drogist. Daardoor vervaagt het, maar of het helemaal weg gaat ligt er aan hoe erg het litteken is.

Doe niet zo achterlijk :’) Ze vraagt alleen hoe ze 't weg krijgt, verder niks.

Jij weet helemaal niet wat dat meisje heeft doorgemaakt, en je hebt echt 't recht niet om zo te reageren. Ze maakte 't topic aan met 'n vraag… Niet om uitgekafferd te worden door jou. Open your mind.

Je kan inderdaad Bio-oil gebruiken. Dat helpt om 't te verminderen, écht weg zal 't niet gaan, weet ik -helaas- uit ervaring.

Misschien kan je foundation proberen? Ik heb er geen verstand van, maar lijkt me aardig rot… ;/

Ja daar zat ik ook al aan te denken, er was laatst zo’n topic over die speciale tattoo foundation/concealer, dus zoiets moet ook werken voor littekens denk ik.

Dermablend?

rot toch op!

(ja sorry ik ben allergisch voor dit soort reacties in dit soort gevallen. normaal reageer ik niet zo)

Of gaan gewoon zelf weg.