littekens

half jaar geleden ben ik begonnen met mezelf te snijden.
mijn beste vriendinen weeten het en mn ouders ook.
alleen het begint warmer te worden en ik ben bang om mn littekens te showen.
ikkan toch moeilijk in lange mouwen lopen?

opzich valt het niet HEELERG op, maar op mn armen zitten 10 littekens, wat moet ik doen als iemand er iets over vraagt?

liefs, :couplekiss_man_woman:

ps; ikben er al mee gestopt (;

concealer gebruiken.
en bio oil.
en zonde van je arm. :frowning_face:

dapper dat je dit verteld,

uhm ik heb er zelf geen verstand van enzo… maar misschien kun je opzoek naar een goede concealer om het een beetje te camoufleren ?
sorry ik kan weinig voor je doen…

En wat ook kan, is luchtige dingen met lange mouwen? Van die half doorschijnende, weet je wel, ziet er niet warm uit, maar bedekt toch.

bio oil proberen? of andere litteken cremes?

zonde van je arm trouwens! wel dapper dat je er zo ‘open’ over spreekt.

dankjullie wel, ikga deze week kijken voor cremes enzo, heel erg bedankt!

erg dapper dat je het verteld. Ik zou ook voor cremes kiezen.

ik had mezelf ook gesneden (1,5 jaar geleden heel erg) en ben er nog niet 100 procent mee gestopt want het komt steeds terug (vooral in de najaar als ik geen korte mauwen draag enzo) maar ik probeer het wel.
ik heb zelf ook wat littekens, eerst vielen ze heel erg op.
maar toen ik biodermal opsmeerde toen werden de littekens wel veel minder.
je kan nog steeds wel een beetje zien, als je heel goed kijkt.
ik wil er echt mee stoppen want het is echt zonde die littekens.

Je hebt toch ook anti-litteken crême?
Succes iig, en heel goed dat je gestopt bent!

(als je nog op school zit;) ga naar een vertrouwenspersoon.
die zit in het zorgteam en kan je advies geven.
heb ik ook gedaan (:

succes meid en tnx voor je reactie ! :sob::muscle:

Ik zou gewoon korte mouwen dragen, als iemand er wat over vraagt zeg je dat het een ongelukje is. Schaam je er niet voor meid!

dankjwel! x

Leuke armbandjes?