Littekens

Ik heb best veel littekens in mijn gezicht van puistjes, weten jullie iets daartegen, zodat het minder word, of misschien wel weg gaat :grinning: ?

uhm. er is toch van dat bio oil. alleen ik weet niet of dat goed is om op je gezicht te smeren. Misschien herstellende maskertjes gebruiken??

Ik niet maar google vast wel! :")

bio oil. is ook voor je gezicht!

zoekfunctie

je hebt ook van dat slakkencreme die schijnt ook heel goed te helpen. xx

Fruitzuurpeelingen zouden erg effectief zijn. Maar volgens mij zijn ze niet heel erg goedkoop en erg fijn zijn ze ook niet om te krijgen.

Maar daar zegt iedereen dat hun product ‘geniaal’ is, maar dat hoeft niet altijd waar te zijn…
En ik dacht miss is er iemand met ervaring :wink:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/23061-littekens-vervagen-en-verwijderen.html
Bij truukjes tegen littekens staat vaseline of uierzalf, zou dat echt helpen ??
En heeft iemand ervaring met een van die producten bij het stukje commerciële crémes tegen littekens :face_with_raised_eyebrow:
srry dat ik de stukjes niet heb gekopieerd maar dat kon niet om een of andere vage reden :S

Bio oil… moet je het wel echt constant gebruiken :slightly_smiling_face:

Dat las ik ook…
Twee keer per dag !! ö
Maar of het dan echt weg gaat, dat moet je dan nog maar zie
Dus daarom wil ik weten of iemand zeker weet dat iets ‘echt’ werkt :flushed:

Elke huid is anders dus wat bij iemand super kan werken kan bij jou misschien helemaal niks doen… dus je weet nooit wat ECHT werkt…

sudocreme voor lichte rode vlekjes.
1x in de 4weken withning gezichtsmakser (bij DA verkrijgbaar in zon zakje)
en last but not least: afblijven!

ik vind bio oil niet zo werken, in het begin dacht ik wow echt goed. Maar als je dan met tegen licht kijk zieje alles nog zitten. Gebruik t nu alleen nog als ik droge huid heb.
Ik vind dat de litteken creme van kruidvat erg goed is! en die kost maar 3 euro ofzo. Biodermal heb ik ook geprobeerd maar dat vond ik ook niks.
Dusja uit eindelijk is het goedkoopste het beste :stuck_out_tongue: en voor die paar euro kan je t gewoon proberen. Uiercreme gebruikte ik als kind altijd om me mee intesmeren. Wist niet dat t ook tegen littekens werkte. Maar dat heeft blijkbaar ook niet gewerkt, anders zou ik er nu niet meer onder zitten aangezien ik me er altijd mee insmeerde