Littekens

Hoi
Ik heb een aantal lelijke littekens op mn handen/armen.
En nu had de dokter me silliconenpleisters aangeraden van scarban.
Is een pleister die je 23u op je litteken moet plakken en je elke dag met wat zeep kan uitwassen en opnieuw kan gebruiken.
Ben het nu een weekje aan het gebruiken en ik moet zeggen WAUW!
Ze waren zo donker en paarsig en nu zien ze er echt al bleker uit.
Ze zouden ook werken op oudere littekens. Dus moest je je echt SUPER hard aan een litteken storen, het is echt een aanrader!
Het enige nadeel is, het is best wel duur, maar ik vind het wel de moeite waard :slight_smile:

mijn hele bovenarm zit bijna vol met littekens ja van de thee die k over me heen kreeg… dus misschien ook maar keertje proberen!

Hmm, ik heb mn litteken op mn keel.
Beetje raar als k dan met zo’n pleister ga rondwandelen xD
Maar ik denk erover na =)

Klinkt aantrekkelijk! Ik heb in m’n gezicht kleine littekens van muggenbeten en die heb ik dan opengekrabd… (Ook veel op m’n armen) Maar ze zijn wel al heeeel oud (4 a 5 jaar)

Hoeveel euro is het dan?

Ze zijn doorzichtig xD
Dus een sjaaltje om en klaar :slightly_smiling_face:

Aah nice =D
Idd, hoe duur zijn ze dan :slightly_smiling_face:?
En zit er geen jodium of iets in? Denk het niet maar moet t wel zeker weten :stuck_out_tongue:
Daar ben k namelijk allergisch voor xD

hoe duur?

hmmm dat moet ik onthouden. ( binnenkort operatie)

Oooh dat is handig. Zit onder de littekens (ben echt een kluns + veel moedervlekken moeten weghalen) waar kan je ze halen dan? & hoe duur?

tja, dat zou ik ook wel willen maar ik ga geen 23 uur met een pleister onder m’n neus lopen xd (ik heb namelijk een littekentje onder een neusgat…)

Ik heb een vel van 15X20 en dat kwam 104¤ (best duur dus)
Ik heb geluk dat mn verzekering het dekt
Maar je hebt dus ook kleinere vellen zoals 10X15, kost 56¤ en de 5X30 kost 60¤
en het is een huidskleurige pleister, zoiets dus

http://www.scarban.nl/images/paasse/frontdetailaid.jpg

¤104? Dan laat ik mijn litteken liever zitten…

Haha, daarom zei ik ook, als je je er SUPER aan stoort
Bij mij zijn ze echt superopvallend en ben er heel onzeker over
Dusja bedoel dan geen littekentje van een muggenbeet maar échte dikke littekens

dat is duur zeg

zouden ze ook werken op littekentjes van oude pukkels?

Zijn ze er ook kleiner? Ik heb een litteken van ongeveer 1 bij 2 cm op mn jukbeen zitten, die heel erg opvalt.

Ik stoor me dr super aan maar zoveel centjes heb ik er niet voor. plus bij mij reageren me littekens ook sterk op kou wat ook enorm pijn kan doen. plus de botbreuk die ik heb gehad :frowning_face:

Dat heb ik dus ook =/
Ik heb mn jukbeen gebroken gehad, en met weersveranderingen krijg ik ook ontzettende last.

Al iets gevonden wat helpt?
ik ben echt radeloos, zeker met me werk zijn we ook wel eens buiten, zeker met deze temp. als je dan na binnen gaat dan zak ik bijna door de grond soms
tot nu toe draag ik lange sokken plus beenwarmers, dat scheelt een beetje. maar nog niet veel

ps; iemand een goedkoper alternatief voor litteks? geen bio-oil of die creme van biodermal ;p