littekens

lieve girlscene meiden,

ik zit met een probleem, ik me in mijn verleden gesneden. En daar heb ik ontzettend veel littekens aan overgehouden. Natuurlijk had ik dat wel kunnen verwachten, ik vind het heel moeilijk om ze te accepteren. Maar mijn grootste probleem is dat ik stage ga lopen bij een kinderdagverblijf. Daar moet je speciale kleding aan, en dat is een kort T-shirt. Ik zit er echt ontzettend erg mee,ik wil niet dat al die kleine kinderen al mijn littekens zien. De littekens zitten op mijn linkerarm, het zijn een stuk of 60 littekens. Hebben jullie misschien tips om het op een goeie manier te verbergen?

Dermatix siliconenzalf.

Veel armbandjes + bio-oil

Kun je onder het t-shirt geen shirt met lange mouwen dragen?

Valt het te bespreken met diegene die daar over gaat (werkkleding enzo)? Want dan zou ik er gewoon eerlijk over zijn en zeggen wat je nu ook zegt; dat je het niet fijn vindt voor de kinderen.
Grote kans dat diegene dat zal begrijpen en het bijvoorbeeld goed vindt als jij er een shirt met lange mouwen onder draagt of iets dergelijks.
succes!

En ik denk gewoon accepteren en tegen de kindjes zeggen van ‘ruzie met de kat’ zegmaar. Ik werk zelf in de recreatie en heb hier dus ook mee te maken

Een vestje eroverheen?

ik wil wel even zeggen dat ik het heel erg goed van je vind dat je weer ‘beter’ bent. dat denk ik in ieder geval omdat je gestopt bent. :slightly_smiling_face:

mag ik vragen welke leeftijd de kinderen zijn? (Ik ga uit rond de 2 tot 6)
En weten de begeleidsters van je situatie?

de kinderen zijn rond de 1,5 tot 6 jaar, maar ik ben bang als ik het tegen begeleider zeg dat ze me voor gek verklaard ofzo.

Ik denk dat ze het juist goed vind dat je er zo over nadenkt. Maar ik denk dat de enige manier om het echt te bedekken inderdaad een vestje is of lange mouwen eronder.