littekens weglaseren.

Hoi,

Omdat ik jarenlang aan automutilatie heb gedaan, zitten mijn armen en mijn benen nu helemaal onder de littekens. Nu ben ik er van af maar ik haat het dat ik er steeds aan herinnerd wordt en dat iedereen mij aanstaart als ik een shirtje of mn bikini aanheb.
Ik heb allle littekencremes en zalfjes al geprobeerd maar niks heeft geholpen, ik denk dat het komt omdat het echt diepe en grote littekens zijn. Maar nu zat er ik dus aan te denken om mijn littekens weg te laten laseren.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb geen idee want ik heb er geen ervaring mee, dus up!

vreemd, zou dat wel werken dan?

Kan dat?
Hmm. Ik volg dit topic :grinning:

Nope, maar als het werkt zou ik het graag weten!

Ik heb namelijk een groot litteken op mn knie en onderarm van een val op school… Had gehecht moeten worden, helaas had de concierge dat niet door, dus loop ik nu met een wond van 3x2 cm op mn arm =_=’’

geeen idee, heb ik wel eens naar gezocht op internet maar kon niet echt duidelijk iets vinden. zou het ook willen laten doen joh, heb allemaal van die lelijke littekens op mn knieeën van toen ik klein was en van de traf afdonderde etc. :’)
die littekencremes helpen bij mij ook echt niet.
upje dus!

Ja ik heb ook al heeel veel op internet gezocht, maar dat gaat vooral over het weglaseren van littekens van puistjes enzo.

Ik weet alleen dat het HEEL duur is. Ik zou het ook wel willen weten, want ik heb ook een aantal littekens die niet weg gaan, hoewel ik nog geen zalfjes enzo heb geprobeerd.

Ja het is inderdaad heel duur. Maar dat heb ik er wel voor over, als daarvan m’n littekens weggaan.

En misschien kun je die littekencreme van biodermal proberen? Bij mij heeft het niet gewerkt, maar ik heb wel van heel veel anderen gehoord dat het bij hen wel werkte.

no, geen ervaring.
zie dit maar als een up

het ook een litteken op mn schouder, maar ik krijg daar spul in gespoten van de plastische chirurg zodat het litteken minder bobbelig, groot wordt en de kleur wegtrekt…
heb je niets aan maarja, UP dan maar

het kan ja! ligt er ook aan hoe diep ze zyn natuurlijk de minder diepe kunnen verdwijnen en de diepe vervagen.

als je niks te verliezen hebt zou ik het proberen, wordt het niet vergoed door de verzekering?

Weet ik niet. Ik hoop het.
Maar ik denk het eigenlijk niet omdat de littekens van automutilatie zijn, en het dus zelf heb gedaan.

ik doe dit met mijn striae op mijn bovenbenen, aangezien dat heel erg is.
maar het is wel een aanrader het helpt echt!

Hoe gebeurt dat laseren dan precies ?

zoals ik dus de uitleg had gekregen :

het wordt gelaserd, waarna het er uit ziet als een brandwonde.
Hier moet je dan creme opsmeren ( flammigel, of sterkere)
dan geneest het normaal…

Dat gaat er dus woensdag bij mij gebeuren :stuck_out_tongue: ik zal laten weten of het pijn deed

ja, dat is ook weer zo

Ja stuur me maar een berichtje van hoe het was gegaan en hoe het geneest! (:
Succes woensdag!

Ik heb twee erg grote littekens op mijn benen. Ik ben geopereerd toen ik een baby was.
21 juni heb ik een afspraak bij de plastisch chirurg.
Misschien moet jij dat ook doen?
Eve nlangs je huisarts gaan en een verwijskaart vragen?