Littekens vervagen.

Hallo dames,

Ik heb veel littekens op mn gezicht omdat ik vaak aan mn pukkels zit.
Heeft iemand hier een goed(huishoud)middeltje voor, waardoor het een beetje minder wordt?

Jaa daar heb ik ook wel eens last van.
Maar wat bij mij goed helpt tegen die littekentjes is Bio Oil.

Ik heb wel eens gehoord dat Bio Oil (zoiets?) er tegen zou helpen. Zelf nooit geprobeerd.

ik weet niet of het klopt hoor, maar ik heb ooit gehoord dat ze bij de action daar slakkenslijm voor hebben, dat daar voor helpt?
sorry als ik er helemaal naast zit ;p

Hmm, bio oil? Mijn moeder wordt vaak geopereerd en heeft dus heel wat littekens. Weg gaan ze niet, maar het werkt wel echt goed. Ik weet alleen niet of dit heel goed is om in je gezicht te gebruiken, want het is heel vettig spul.

Ik hoor ook veel goede verhalen over de littekencreme van Biodermal…

Wij hebben hier Dermatix liggen, werkt bij mij goed.

ik heb zogenaamd ‘de beste littekencrème’ van het ziekenhuis meegekregen,
weet niet of het in de winkel te koop is, maar het heet Alhydran,
‘medical after care for the skin’.

Ik heb Bio oil, en bij mij werkt het heel goed
je doet ook heeel lang met zo’n potje, en het is maar ong. 7 of 8 euro.

slakkengel helpt bij mij

bio oil is echt heel erg goed!

^bij mij helpt het helemaal niet zo goed…

Dankjewel iedereen!
Maar krijg je geen vettig gezicht van die oil?

geen middeltje, maar ik ben nu aan de fruitzuurpeelingkuur :grin:
heb mijn 2e behandeling gehad,nog 4 te gaan. ben benieuwd of mijn littekens hierdoor wel echt vervagen!

Bedankt voor al jullie reacties, ik denk dat ik die bio oil ga halen.

Weet iemand nog een zelfgemaakte masker tegen littekens?

Hier zweer ik bij. Ik heb twee keer een operatie gehad, op dezelfde plek. Mijn nieuw litteken ziet er na 6 maanden beter uit dan het oud na twee jaar.
Het is een siliconengel, maar ook wel heel duur… Denk wel echt voor operatielittekens.

Het glimt wel en is best olie-achtig zeg maar (het heet dan ook niet voor niets olie)
Dus het is niet zo handig om het voordat je ergens naartoe gaat op je gezicht aan te brengen.

bio oil heb ik een tijdje gebruikt en zag geen verbetering, behalve dat ik juist weer puisten ervan kreeg van de vettigheid!

Ik heb iets van A.Vogel gebruikt voor op mn arm,
hielp ontzettend goed. Je ziet idd niet à la minute verbetering. Maar mijn littekens waren binnen een maand weg.

Bio oil kan ik niet verdragen op mn gezicht maar wel op de rest van mn lichaam. Misschien werkt dit wel voor jou.
Op recept kan je Dermatix krijgen, dit heb ik toen van mijn huisarts gekregen en mijn littekens zijn stukken minder.
Ook scrubben helpt. je kan bijvoorbeeld scrubben met citroen sap en suiker. doe wat citroen sap op een watje daarop wat suiker. Dit helpt ook tegen pigment vlekjes en sproetjes ( moet je niet daarna meteen in de zon gaan, anders krijg je zo weer sproetjes )

ik zelf scrub mn huid hiermee

http://i1239.photobucket.com/albums/ff517/annarodrigo/IMG_0332.jpg

te koop bij de Douglas 10,- en Bodyshop 5,- ( maar zonder steeltje )