littekens van puistjes

weet iemand misschien dan of je dat slakkencreme of dat bio blablabla :stuck_out_tongue: ook over je dagcreme heen kan smeren?
want ik gebruik nivea dagcreme

toen ik het ging halen bij de tuinen vroeg ik of je ooknog andere cremes zoals dagcreme op hoeft te doen… en die vrouw zei dat dat niet nodig is… maar het kan wel… maar dan moetje denk ik eerst slakkengel endan je dagcreme…

tnx! weetje misschien ook of het dan over een gereinigd huid kan?
ik gebruik nivea young maar ik durfde nooit slakkencreme op me gezicht e smeren daarna dus heb gewone dagcreme maar dat slakkenspul helpt wel om littekens weg te halen:P

She has taken balls to the head before :’)

Je kan ook een peeling laten doen, dan word een stuk huid weggeschraapt ofzo.

volgens mij werkt het juist beter op een gereinigde huid… dan zijn je porien open en kan de creme beter inwerken

[i]een pony laten knippen? =D
ja ik weet het ook niet maar ik hoop voor je dat het snel weggaat! <3

xx[/i]

kunje zo’n slakkencreme krijgen in het kruidvat?
en die biodermal, kunje dat bij de apotheker krijgen?
x

x

x

veel in de zon zitten, helpt wel, als je kleurtje weer weg is, komt het wel weer wat terug, maar het is minder dan daarvoor.

ik krijg nu ibaril van de dermatholoog, volgens mij werkt het wel een beetje,

Ik heb litteken creme van kruidvat eigen merk, dat staat vlakbij tea tree. Maar ik heb het vandaag gekocht, dus ik weet niet of het werkt…
Weet iemand hoe je het beste littekencreme aan kunt brengen? En wanneer?
xx

Whaa, ik wil ook weten waar je die slakkencreme kan kopen…
Ik denk De tuinen ofzo?

the body shop en de vitamine store heeft ze ook :wink:

ik weet niet of het gwn bullshit is maar mensen zeggen dat citroensap het huid kan verbleken en dus ook littekentjes…
weet niet of het werkt
wat niet werkt is sudo creme > ik kreeg er allemaal meeëters van
en wat ook niet werkt is dat sos stick van garnier pure
en scrubben verergert het probleem bij bijvoorbeeld een rood vlekje dat je pas 1 dag fzo al hebt :S

wat bij mij heeft geholpen is de dagcreme van vichy normaderm het transformeert je huid binnen 4 weken > je huid wordt egaler en de littekentjes zijn veeeeel lichter geworden hij kost 16,25 maar ik heb de creme al 4.5 maand :expressionless: best lang dus succes :wink:

wil jij weten wat sudocrem is ?
mijn zusje van anderhalf gebruikt het op haar billetjes als ze uitslag heeft …
niet doen dus gewoon litteken creme biodermal en geen dikke lagen make up. XXX