littekens van puistjes

Mijn ‘puistjestijd’ is nu wel over zeg maar, ik heb er geen meer.

Maar mijn huid (op me hoofd) is nog heel erg rood, en kleine littekentjes en iritatie
Wat helpt daartegen?
Of is er misschien een middeltje ofzo voor?

Zoja, werkt het echt? & heeft het bij jullie ook geholpe?

pleasehelpme!! :grinning:

Voorhuid op je hoofd? He bah.

hahahahaha voorhuid op je hoofd hahahaha:P

oke sorry.
k weet niks daartegen.

wtf?

iig als je dus gaat zonnen of onder zonnebank gaan de littekens weg. =)

een litekencreme weet even niet hoe het heet maar ze verkopen t by de kruidvat moet wel zeggen dat het wel werkt alleen je moet het wel elkedag doen

biodermal litteken creme werkt echt super!
je hoeft maar een heel klein beetje te gebruiken, het is namelijk echt een vette creme, maar hij werkt! :relieved:

maakt tog niet uit als je littekens op je hoofd hebt… dat ziet tog niemand… wel als je op je gezicht hebt :wink:

maar kijk dan ff bij mijn topic van littekens van acne… :slightly_smiling_face:

ja ik bedoel me gezciht XD

hebik ook.
op me voorhoofd, allemaal rode vlekjes enzo.
ik merk wel dat in ze zomer veel zonne helpt, en voor de rest weret ik ik het ook niet XD anders had ik dat wel gebruikt

Misschien slakkelcrème ja, dat klinkt vies
te koop bij natuurwinkels enzo… misschien ook wel bij de gewone drogist =)

Bij mij werk Ganier Pure SOS goed! :slightly_smiling_face:

hh ja ik snap het wel… ik heb het ook … :open_mouth:

Ik heb een hele lange tijd egt last van puistjes gehad ( heel me gezicht !) en ik heb met me stomme kop ook een paar keer gekrapt … Maar toen had ik dus litekens… Mijn zus had die slakkencreme aangeraden en ik gebruik het al een tijdje maar me litekens zijn egt bijna weg :grinning::smiley:

eigen schuld dikke bult

herkenbaar;) heb pcc 't zelfde
kan maar een ding zeggen:P : PCLE-creme van biodermal…
helpt écht… je betaald volgens mij ong ¤25 voor zon tube, maar je doet er wel heel lang mee… gebruik m nu al 3 maanden…
aanraderrrr;)
good luck

Waar slaaattt dat nou weer op! Hier vraagt iemand om serieus hulp. Niet van zulke reacties!

Ik heb ook veel littekens van mijn puberjaren. Nu heb ik al vanalle cremekes geprobeerd maar die werken niet (toch niet als je zo echt een paar van die opvallenden putjes hebt zoals ik…)
Ik ben ze wel goed zat dus ik ga in de winter naar de dermatoloog, laten behandelen met een chemische peeling of laser. Dat is wel duur maar dan zijn ze ook wel echt wég! Ik heb het ervoor over :slightly_smiling_face:

En neen, de zon helpt niet!!! De zon is zelfs de vijand van littekens (vraag dat maar na aan een docter als je me niet gelooft)! Het lijkt alleen te helpen omdat die rode stipjes etc niet zo opvallen op een bruine huid. Maar eenmaal dat bruine eraf is sta je nog nergens.

ik heb ook zo een topic , en een meisje zei dat sudocrem goed is voor rode vlekjes… wie weet iets over sudocrem :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

het is niet haar eigen schuld, zij kan er toch niets aan doen dat ze puistjes krijgt??
of wel soms?
en vaak kun je er ook niks aan doen dat je littekentjes krijgt, net zoals ik, ik zit er niet aan, verzorg het goed maar krijg wel van die rooie plekjes.
dus dit is echt onzin!