Littekens benen scheren

Hee! een hele poos terug al heb ik me een keer gesneden met een scheermesje terwijl ik mn benen scheerde. het was eerst een klein wondje maar die is veranderd in een wit litteken met een bruin randje erom zeg maar. Hij zit er nu al behoorlijk wat maanden maar hij gaat maar niet weg, hebben jullie hier ook last van en wat doen jullie hieraan? Oja ik scheer echt niet wild ofzo, heb geen idee hoe het komt!

haha wild scheren xD

maaruh… ik heb er geen last van iig. heb me nog nooit gesneden met scheren. lucky me
volgens mij kan je aan die littekens niks doen…

Wow, hoe doe je dat?

Welk scheermesje gebruik je?

Het zal even duren maar uiteindelijk wel genezen, denk ik…Bij mij blijven die vlekjes ook lang. En zo niet, dan heb je mss wel iets te wild gescheerd zodat het een littekentje is geworden.

je kan van die litteken crème kopen en erop smeren en hopen dat dat helpt!

ik heb een litteken, van de eerste keer dat ik mijn benen scheerde x’]
whaha op de 8er kant van mijn enkel , maar ik negeer het het valt niet echt op ofzeu =D

Ik heb zeker 5 van dat soort wondjes op m’n knieën, ze zijn best groot eigenlijk. Die zijn al zeker een half jaar oud. Bij mij kwam dat omdat er op m’n knieën heel weinig vlees/vet op zit en ik daardoor snel door dat velletje heen sneed. Ik heb nog een groter litteken van een grote hechting op m’n knieën dus echt mooi zijn ze niet meer :frowning_face: Tja ik weet niet hoe ik je kan helpen, weet alleen dat het echt klote is als die dingen dus niet weg gaan.

Maar hee, wat zeur ik eigenlijk, mijn knieën werken goed… dan maar wat littekentjes :’)

Het duurt inderdaad heel lang voordat zulke dingen wegtrekken. Net als dat je je brand in de oven bijvoorbeeld, krijg je soms ook zo’n soort bruinige plek. Duurt soms wel een jaar, en zelfs dan zie je het soms nog zitten xd

Heb ik ook, heb gewoon geen geduld… :stuck_out_tongue:
Probeer zo’n veet creme voor in de douche.

Opsmeren-wachten-sponsje erop-onder de douche- klaar

Ik snij me wel eens (niet zo vaak trouwens), maar volgensmij nog nooit zo erg dat ik echt een opvallend wondje had, meestal bloedt het als een gek maar is het echt een heel klein wondje. Ik denk dat het wel helpt om een wat duurder, groter mesje te kopen! Bv. een van gilette ofzo, ben je wel meer kwijt, maar die gaan lang mee en als je m bij een ‘budgetdrogist’ koopt valt het nog wel mee met de prijs. En littekens kunnen heel lang blijven zitten idd, meestal blijft het witte wel te zien, maar de bruine/rode plekjes trekken na een tijd toch nog weg.

HAHAHAHHAA, wild scheren.

ik zie nu echt een headbangend iemand voor me die met haar ene hand YEAH! doet en met haar andere hand haar been scheert.

LaLeticiaa; hahahhahah oke door jouw reactie zie ik dat nu dus ook voor me !

ik snijdt me wel eens, maar daar heb ik geen last van. dagje pleister, dan ieniemienie korstje en weg…

P.S. Ik dacht ook zoiets bij wild scheren als Laleticiaa.

Gewoon wat littekenzalf smeren, het gaat denk ik gewoon weg net zoals striae, dat is meestal met zulke kleine littekentjes.