Littekencrème

Iemand ervaring met littekencrème en van welk merk?

Ik zou er graag een proberen om van die rode littekenvlekjes da je soms overhoudt van puistjes weg te krijgen… heb er al een paar een paar jaar dus mn hoop da ze van nature weggaan is wel over (a)

Alst je het nog weet kan je dan ook de prijs erbij zetten? En na hoe lang je ongeveer effect begon te zien?

Kus!

Iemand?

Veel in de zon zitten doet bij velen al wonderen! :angel:
Verder heb ik wel goede reacties gehoord over de littekencreme van Biodermal, maar zelf geen ervaring.
Wat wel goed helpt tegen rode vlekjes, is sudocreme! Koop je voor ongeveer ¤2,50 bij de Kruidvat/Etos (staat bij de babyspulletjes).

Succes ermee :wink:

okeeey erg bedankt ^^

en bij mij van in de zon zitten worden ze juist nog zichtbaarder eigelijk :s is die sudocrème van een bepaald merk of heet het gewoon zo?

x

up

ik las hier ergens op girlscene ook over straie creme (of hoe schrijf je dat)
maar ik heb dit topic eigenlijk ook nodig, mijn benen zit onder de litekens

Ik heb er 1 van kruidvat & die werkt bij mij wel goed.
je moet hem 2x per dag insmeren en het zit in een klein bruin potje ongeveer 2.50/3 euro geloof ik

xx

Ja die heb ik ook. Maar ik gebruik het nog maar net dus ik kan nog niet zeggen of het werkt of niet.

Misschien raar maar ik had ook striae en dat vond ik zo ontzettend lelijk. ik smeerde er alles op wat je er op kon smeren en nu ben ik er achter dat de dagcreme van de kruidvat echt heel goed werkt tegen striae. ik had het op mijn bovenbenen . de dagcreme zit in een blauwe tube. en is voor de normale tot gemengde huid je hebt hem ook in hetroze maar ik zou de blauwe pakken hij is ook helemaal niet duur!

upje ^^

BIODERMAL LITTEKENCRÈME is heeeeeeel goed!! wel duur geloof ik:P
en litteken creme van huismerk kruidvat is crap, dus dan kan je beter sudocrème kopen. ik zou zeggen: koop sudocrème, probeer dat een tijdje. is het wat, dan ben je klaar, is het niks, dan probeer je daarna biodermal littekencrème! succes!!

ik heb vitamine E crème van de dokter gekregen, te koop bij de apotheker en die is van Jacob Hooy. gebruik het nog niet zo lang dus ik weet niet of het werkt!

ik heb die van biodermal, vergeet alleen altijd te smeren, dus weet niet of het werkt (A)

heb er wel’ns van gehoord, heb het ook wel nodig, helpt het ook voor wat grotere littekens?

helpt het ook als je het litteken al een tijd hebt?

Als je een diepe litteken heb of al lang hebt dan kan je beter de hoop opgeven. Maar voor in je gezicht kan het wel helpen en dan Vitamine E creme bij de apotheek is ook voor wallen donkere of kringen.

ik gebruikte biodermal voor mijn operatie litteken, maar daar werd het heel branderig rood van. Ook kreeg ik van de dokter een soort siliconengel, dermatix, maar dat hielp ook niet veel. Ook calendulanzalf hielp op dat litteken niet.
Maar voor puistjes en wondjes in mn gezicht gebruik ik wel calendulanzalf, geneest het wondje sneller en je krijgt minder littekentjes. Weet alleen niet hoe duur de zalf was.

Voor mn operatielitteken gebruik ik ook een sunblockstick als ik in de zon ga, want verse littekens kan je beter niet in de zon doen, worden ze lelijk van.

upje

Ik ken iemand die ook ergens een litteken had en die had siliconen pleisters die ervoor zorgden dat het litteken minder werd, maar dat moest je eigenlijk vrijwel meteen nadat je dat litteken had erop doen zegmaar… Het hielp volgens mij wel goed!

Na hoelang zie je resultaten met sudocrème? =D
x