'litteken' door wond

Vorig jaar eind november ben ik keihard gevallen op mijn knie, en zat er een grote wond. Nu, eind maart, zit er nog steeds een donkere plek van de wond. Een soort litteken? Kan ik er iets aan doen of moet ik gewoon nog heel lang wachten tot hij weg gaat? ;o

xxx

Littekens gaan niet weg, die vervagen alleen wat. Valt vanzelf minder op :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook. Na een jaartje is ie nogsteeds niet weg. Dus, ik heb geen tips voor je heb namelijk hetzelfde. Beschouw het mr als een upje.

Misschien slakkencreme smeren ofzó?

Het schijnt dat cacaoboter/smeerseltjes daar wel tegen helpen, maar weggaan zullen ze nooit helemaal.

Ik ga voorlopig maar dan cacaoboter of slakkenslijmgel proberen, dankjewel! =D

Ik heb zelf een litteken op mijn wang, van toen ik 8 was en viel op een haak, waarmee een tuindeur gesloten wordt. Ik vindt dat het me karakteriseert. Het hoort nu bij me. Mijn vriendinnen kennen me niet anders.

Ik zou een litteken dus niet erg vinden, het hoort nu bij je. Het vertelt een deeltje van je leven. Dus niet over in zitten :grinning:

Ik heb ook zoiets (een soort witte streep op mijn been, ik was langs nogal hard langs een rand geschaafd van een stapel stoeptegels) maar ik heb nog geen middeltje gevonden om het weg te krijgen. Het verminderde wel na een jaartje… Ik houd dit topic even in de gaten!