Litteken creme

Ik heb net een topic gelezen waarin iets stond over litteken cremes, ik dacht dat zulke cremes niet werkte maar heel veel mensen zeiden van wel.

Ik heb sinds kleins af aan een litteken in mijn voorhoofd door waterpokken. Helpt het ook daar tegen?

Bedankt!

Ik denk van niet…

die cremes werken hooguit maar een beetje vervagend, ik zou er je geld niet aan geven…

Biodermal werkt wel supergoed. Zeker bij lichte littekens (wat littekens van waterpokken meestal zijn).

Ik heb kleine littekens op mijn wangen, van mijn vroegere acne, ik heb laatst een vitamine e creme gehaald bij de tuinen, het is geen wondermiddel maar het je ziet toch degelijk wel verschil.

Helpt dat ook tegen striae?

Geen idee. Mijn zusje heeft een heel groot litteken op haar arm van een operatie, en die vertelde me dat het bij haar toen echt hielp. Voor striae heb ik zelf nog niet geprobeerd. Wil hem ook nog testen op mijn buik, daar heb ik een heel groot litteken van mijn blindedarm operatie.

Maar het is in iedergeval een vochtinbrengende creme die hersteld en geschikt is voor rimpels, littekens en veroudering. Kan voor dag en nacht.

BB Cream helpt wel :grinning: Hier een handige link met informatie erover: http://mens-en-gezondheid…-voor-de-lichte-huid.html