Lisa's verkoop: Laarzen, Sieraden, Tassen, Jurkjes, Jeans en meer...

Hi iedereen!!
Vanwege mijn grote zomer-kastopruiming verkoop ik hier een deel van.

• Verzenden doe ik met PostNL(brievenbus) en DHL(pakketjes)
  • Ik ruil niet
  • Je mag bieden!
  • Alles is nog in goede staat en weinig tot niet gedragen
  • Onder mijn oude naam (Lovegoodx) sta ik in het betrouwbare verkoperstopic

Mocht een van jullie nog interesse hebben in studieboeken journalistiek of leuke chicklits, die verkoop ik ook: https://www.bol.com/sdd/offers/offers.html?page=1.10&refresh=true

Liefs,
Lisa

PS. Noten gaat sneller.

KLEDING

1. Zwart jurkje van Chiffonstof van H&M Divided. Maat 36. Richtprijs: 15,00 inclusief verzenden.
  2. Zwart/wit jurkje van Primark. Maat 38/40 (M). Richtprijs: 9,50 inclusief verzenden.

1. Witte blouse met studs. Maat M. Richtprijs: 7,50 exclusief verzenden.
  2. Blauwe blouse van mannen H&M. Maat S/M. Richtprijs: 7,50 exclusief verzenden.

1. Plooirok hi-low van ZARA. Maat: 38/40. Richtprijs: 15,00 euro excl. verzenden.
  2. VERKOCHT!

1. Roze basic jurkje van H&M. Maat 36/S. Richtprijs: 10 euro inclusief verzenden.
  2. Shirtdress van de H&M Garden collection. Maat 36/38. Richtprijs: 12,50 euro.

1. Warm mannenvest van Esprit. Maat M. Richtprijs: Bieden v.a. 5 euro.
  2. Jeans Agatha Ruiz de la Prada Maat 38/40 lengte 32". Richtprijs: 30 euro inclusief verzenden.

1. Roze jurk van Watcher bij Superstar. Maat 34/36. Nieuwprijs: 50 euro. Richtprijs: 30 euro incl. verzenden.
  2. Peplum rokje van H&M. Supermooie stof, stevig en blijft goed. Maat 38/40. Nieuwprijs: 30 euro. Richtprijs: 10 euro excl. verzenden.

1. CD Teenage dream van Katy Perry - Richtprijs: 5,00 exclusief verzenden.
  2. Stijltang, krultang, wafeltang in één van Philips. Maar een paar keer gebruikt. Ik heb ook een gewone krul en stijlang thuis liggen. Nieuwprijs: 37 euro. Richtprijs 25,50 inclusief verzenden pakketpost.

SCHOENEN

Laarzen van Blue Box – Maat 39
Heb ze ongeveer 5 keer gedragen, zoals te zien aan de zool. Ik ben toch geen type voor hoge laarzen.
Nieuwprijs: €60,00 | Richtprijs: 26,00 incl. pakketpost.

Ballerina’s van Schuurman Schoenen - Maat 40
Heb deze schoenen ongeveer 2 keer gedragen, ook te zien aan de zool. Maar ik weet niet waar ik ze bij moet dragen. Passen dus gewoon niet bij me.
Nieuwprijs: €40,00 | Richtprijs: 19,50 incl. pakketpost.

SIERADEN

Gouden choker van H&M
Heb deze ketting/ choker nooit gedragen. Op verschillende blogs voorbij zien komen, maar het bleek toch niets voor mij, helaas.
Richtprijs: 4,50 incl. verzenden

Parelketting van Charles Vogele

Ooit gekregen maar heb hem nog nooit gedragen. Het kaartje zit er nog aan. Ik denk niet dat het echte parels zijn, maar ze zien er wel heel mooi uit. Nog nieuw.
Richtprijs: 4,00 incl. verzenden

Statementketting van Primark
VERKOCHT!

Ketting met kruis van Primark
Wilde graag een gouden ketting hebben, maar ben helemaal niet gelovig. Vond het dus na aankoop een beetje vreemd om met zo’n kruis te lopen. Heb hem 1 of 2 keer gedragen.
Richtprijs: 4,00 incl. verzenden

Plastic kettingen (set van 4)
Superleuke kettingen in verschillende lengtes en kleuren. Zilver, donkerblauw, lichtblauw en wit. Heel erg leuk, ik draag ze alleen nooit meer. Hoop dat ik iemand anders er blij mee kan maken.
Richtprijs: 4,50 incl. verzenden

Armbandje met glazen kralen
Leuk armbandje met glazen kraaltjes in drie kleuren. Draag nooit armbandjes, dus nog zo goed als nieuw.
Richtprijs: €3,00 incl. verzenden

Zonnebril van H&M
Leuke zonnebril in pilotenmodel. Een trend die mij gewoon niet zo goed staat.
Richtprijs: 3,50 incl. verzenden

Zilveren armbandjes
Heb deze armbandjes wel gedragen, daardoor kleine gebruikssporen op de bandjes. In plaats van de polished look, zijn ze nu een beetje torn. Lijkt nog steeds wel heel leuk.
Richtprijs: €2,50 incl. verzenden

Houten armbandje
Heel leuk bandje, met elastiek dus makkelijk om te doen. Ik draag hem alleen nooit. Zonde want hij is wel heel leuk, maar gewoon niet mijn stijl.
Richtprijs: €2,50 incl. verzenden

Armband van H&M
Leuk stoer armbandje. Met een drukknoopje dus makkelijk om te doen. Zwart met zilveren studs en goud en zilveren kleine ronde studjes.
Richtprijs: €2,50 incl verzenden

TASSEN EN RIEMEN

Zwarte schoudertas van V&D
Leuke tas, niet veel poespas. Wel veel vakjes dus je kunt er veel in kwijt. Heel veel. Doe hem weg omdat ik al twee andere schoudertassen heb.
Richtprijs: €10,00 incl. verzenden (als hij door de brievenbus past.)

Tailleriem
Mooie grijze riem van elastiek met een bijzondere sluiting.
Richtprijs: 3,50 incl. verzenden

Kleding vul ik ASAP aan.

zonnebril ruilen?

Choker ruilen? Laat een reactie achter in m’n verkooptopic.

Sorry dames, zoals ik in het begin al aangeef ruil ik niet. :slightly_smiling_face:

Up!

Nieuwe schoenen toegevoegd!

Ook kleding toegevoegd!!

Up!!

Nog maar een keer omhoog dan :slightly_smiling_face:

Up :slightly_smiling_face:

UP!

Omhoog!

Nomaals omhoog, ik wil er graag vanaf! Bieden mag natuurlijk :slightly_smiling_face:

nogmaals omhoog! Ik wil het graag kwijt :slightly_smiling_face: