lisa's fotografie. (ll.)

-

Ik vind het wel leuk maar het is neit echt mooi bewrkt ofzo maar verder wel leuk.

niet mooi, te klein, slechte kwaliteit, rare kleuren, niet bijzonder.
sorry.

slechte kwaliteit & kleine foto’s, niet echt mooi sorry

bad quality!

Lelijk.

ik weet dat het een slecht kwaliteit is maar het is ook gewoon zo’n klein digitaal cameratje.
en ik heb alleen de 1e 2 bewerkt de andere niet.
kwam er net pas achter dat ze eigenlijk te klein zijn upgeload.

noujaa ik weet ik ben niet goed. zal ik nog maar eens flink gaan oefenen.
haha.

noem 't dan geen fotografie,
dit is meer gewoon pretschieten.

waarom kraakt iedereen elkaar zo hard af ik vind ze wel wat hebben :slightly_smiling_face: wat voor camera heb je?

:flushed: dankje maar ik weet zelf ook dat ik niet goed ben.
mijn camera is ; Sony DSC-W150.

de laatste vind ik echt super mooi gemaakt

Die laatste vind ik erg mooi;

• De kleuren zijn mooi
  • Goede kwaliteit
  • Je hebt een ‘kader’ om het onderwerp gezet; die tak

De rest vind ik niet speciaal.

Die eerste twee zijn vreselijk, maar die andere zijn wel mooi.

dankje, ik heb die in egypte gemaakt toen ik op vakantie was.

@ Loseres, AntiUgg, Bleucherry1992.

dankje, ik heb die laatste in Egypte gemaakt toen ik op vakantie was.

ik vind ze nogal gewoontjes,
en de laatste vind ik te druk.

ik vind de 3e & 4e mooi & duidelijk.

Saaie onderwerpen, slechte kwaliteit en compositie vind ik niet heel spannend ofzo.

Je doet goed je best, je zou alleen iets beter over de kleuren na kunnen denken: die zijn een beetje saai. Ook zijn je foto’s niet echt scherp maar je moet vooral veel blijven oefenen!
EDIT: Tip: maak je ‘onderwerpen’ in de foto duidelijker! Bijvoorbeeld in de foto met de eekhoorn hoort het om de eekhoorn te gaan maar hij spat er niet meer uit dan het gras, dus hij zou meer op moeten vallen door bijv. een beetje in te zoomen en de kleuren spattender te maken.
Nu ben ik zelf ook niet zo goed dus weet er niet geweldig veel van maar ik hoop dat ik je hier toch een beetje opbouwende kritiek mee heb gegeven, ik vind het echt jammer dat iedereen je hier afkraakt. Niemand was toch meteen geweldig toen hij/zij voor de eerste keer ‘echte’ foto’s maakte?!