Lisa verkoopt: Kleding zgan uit 2013 & Statement kettingen

Mijn andere topic, staat in het topic mag weg topic en wordt dus verwijderd

Hello ladies,
#Hierbij verkoop ik mijn kleding en een aantal kettingen. Kleding is allemaal zo goed als nieuw, enkele items zijn helemaal nieuw andere enkele keren gedragen, alles is nog in goede staat, geen vlekjes etc. En geen missende knoopjes etc. De kettingen zijn allemaal nieuw en dus ongedragen.
#Bij de meeste items zijn inclusief verzendkosten. Hou dus met de prijs rekening dat er als 2,56 of 3,50 bij gerekend is.
#Je mag altijd bieden als je een andere prijs in gedachten hebt.
#Ik doe niet aan ruilen aangezien ik geld nodig heb.
#Ik stuur mijn pakketjes op zodra ik het geld heb ontvangen.
#Als je uit België komt moet ik even nar de verzendkosten en dus de prijs kijken

1 - Zwarte jurk in herve leger look, blinde rits aan de zijkant, maat S/36 kan ook met 34 €8,- inclusief verzending

2 - Blauwe jurk met blinde rits aan de zijkant van H&M, maat S/36 kan ook met 34 €9,- inclusief verzending

3 - Zwarte galajurk van satijnen stof en halter, Maat S/ 36 kan ook met 34 en 38 in de band onder de borst(het enige aansluitende stuk) is gemaakt van stretchstof €10,- inclusief verzending

4 - Geprinte jumpsuit met waterval hals van H&M, Maat s / 36, kan ook met 34 €8,- inclusief verzending

5 - Bandeau jurk met geprinte bovenkant gevolgd door een roze satijnen band die op de achterkant
Gestrikt kan worden, maat s / 36 kan ook met 34 €10,- inclusief verzending GERESERVEERD

6 - Blauwe pailette jurk gekocht in Keulen, maat 36 kan ook met 34 en 38, is stretch €10,- inclusief verzending

7 - Zwarte doorschijnende blouse van C&A met gouden sparkle maat 36, kan ook met 38 €8,- inclusief verzending

8 - Jurk van tweedstof in a-lijn, met mooie details, limited edition, maat 34 €15,- inclusief verzending

9 - Framboosrode one-shoulder jurk met bloemendetail op de schouder en rimpeleffect, one-size fits all, stretch! €10,- inclusief verzending (Ik draag zelf normaal 36)

10 - Oranje tuniek/jurk van H&M met hoge hals en strik om de taille, maat S €7,- inclusief verzending

11 - Paarse tweedstof jasje met onzichtbare haak-oog-sluiting, staat maat 36 in maat is 36/38 €20,- inclusief verzending

12 - Zilvere top met ritsje van Nelly, Maat s €6,- inclusief verzending

13 - Sweatstof jack met leren patches en zilveren rits, Maat s maar kan ook met een m €15,- inclusief verzending

14 - Denim jack, in leatherlook van H&M, Maat 38, kan ook met 36 €17,50 inclusief verzending

15 - Zwarte nette pantalon van Zara, maat 36 €10,- inclusief verzending

16 - Blauwe halter jurk met overslag, one size, ik raad hem aan voor maat S en M €10,- inclusief verzending VERKOCHT

17 - Shirt met lange mauwen met pailletten van H&M, maat S €5,50 inclusief verzending

18 - Roze trui van H&M, maat S €5,- inclusief verzending

19 - Hooggesloten top met bloemenprint, maat 36, maar ook voor 34 €6,- inclusief verzending

20 - Lichtrose blouse met korte mauwen Vero moda, maat S / 36 €5,- inclusief verzending

21 - Beige t-shirt met lage ronde hals van H&M, maat S / 36, kan ook met 38 €5,- inclusief verzending

22- Wit shirt met kanten bovenkant van H&M, Maat S ( is wel stretch, dus kan eventueel ook met maatje groter) €5,- inclusief verzending

23 - Mintkleurig vestje met driekwart mauw H&M, Maat s / 36, kan ook met 34 e 38 €6,- inclusief verzending

24 - Lichtroze vestje met kanten detail Primark, maat s €6,- inclusief verzending

25 - Blauw vest/jack van zachte stof met studs, maat s €7,- inclusief verzending

26 – Grijs vest met noorse print Primark, maat S €6,- inclusief verzendingVERKOCHT
27 – Bloemenshirt met vleermuismauwen Jane Norman, maat S €7,- inclusief verzendingVERKOCHT
28 - Vintage wijnrode trui met velvet bloemenprint, maat S €8,- inclusief verzending

29 - Rode jurk/longshirt H&M, maat S €6,- inclusief verzending

30 - Donkerblauwe short van kantoen van H&M, maat 36 €7,- inclusief verzending

31 - Cherise short van gladde stof van H&M, maat 36 €6,- inclusief verzending

32 - Denim short, maat 36/38 €7,- inclusief verzending

33 - Mintgroene short van H&M van katoen, maat 36 €7,- inclusief verzending

34 – Rok met motief van elastische stof maat S, 34 / 36 €6,-VERKOCHT

Kettingen
Gouden ketting met rode stenen €10,- inclusief verzendkosten

Gouden ketting met blauwe stenen €10,- inclusief verzendkosten

Luxe ketting met touw details en stenen in blauw, clear en soort champagne kleur €15,- inclusief verzendkosten

Linksboven
Statement ketting met blauwe, oranje en witte stenen. De ketting bedekt rondom de nek.
Hij is ook verstelbaar. 10 euro INCLUSIEF verzendkosten

Linksonder
Goudkleurige ketting met clear stenen. Leuk om een simpele outfit chique te maken.
Ook deze ketting is verstelbaar. 10 euro INCLUSIEF verzendkosten.

Rechtsboven
Handgemaakte ketting met kralen in oranje bruin tinten. Is gemaakt op een stoffen ondergrond.
Verstelbaar. 10 euro INCLUSIEF verzendkosten.

Rechtsonder
Ketting met donkergroene stenen, ze komen op de foto wat lichter over dan dat ze werkelijk zijn door de flits. Ook deze ketting is verstelbaar. 7,50 INCLUSIEF verzendkosten

up

34 - Rok met motief van elastische stof maat S, 34 / 36 €6,-

Ruil je die?
Wil je me noten!

Ik bied 6 incl voor Noorse vest primark en rok 6 incl mvg

up!

Nr 5, Nr 26 en Nr 34 zijn gereserveerd!

@Nadine, het rokje is gereserveerd, als degene hem toch niet wilt laat ik het je weten! :slightly_smiling_face:

up

upup :upside_down_face:

up^

Nr 26 Vest Noorse print en nr 34 rokje zijn verkocht aan F!

Ik heb je een note gestuurd

^Je hebt een berichtje terug :slightly_smiling_face:

Is het bij iedereen dat mijn foto’s ineens niet meer doen? :cold_sweat:

Ik ga mijn foto’s opnieuw uploaden :crazy_face:

bij mij doen ze het ook niet meer.

Foto’s zijn opnieuw upgeload en ze doen het weer :beer:

Nr. 16 is verkocht! :upside_down_face:

alle kettingen behalve met de blauwe stenen zijn verkocht!

Ik bied 10 euro voor het metallic shirtje en de rode ketting inclusief verzenden