Lipstick trouble

Ik draag weleens (rode) lippenstift met uitgaan / feestje, maar ik zou het ook graag een keer op willen naar school.
Tot nu toe wordt ik hierbij weerhouden door…

• regen / miezer / wapperende haren op de fiets
  • eten en vooral drinken (!) in de pauzes
  • iedere keer bij moeten werken

Heeft iemand hier tips voor, of nog veel beter:
Hebben jullie zelf een supergoede lippenstift die op blijft zitten, zoals veel reclames beloven?

Liefsxxxxxx

Drinken kun je toch met een rietje?
En uhm, ik raad je die ene aan van Maybelline 24h stay.

En het bijwerken, zorg ervoor dat je een klein spiegeltje meeneemt. Dan kun je op ieder moment even checken of je lipstick goed zit en zoniet gewoon bijwerken.

En van regen gaat je lipstick heus niet weg :’)
Oke ik spam.

Het lijkt me overdag weinig praktisch eigenlijk, ik zou het bij een subtieler kleurtje houden dat makkelijker is om bij te werken en waarvan het niet opvalt als het uitveegt ofzo.

Niet zo handig lijkt me.
Sowieso is rode lipstick niet erg fijn aangezien je tanden er altijd geler door lijken.

Je zou inplaats van lipstick zo’n lipstain kunnen gebruiken. Die stiften van NYC ofzo, of je hebt er ook van gosh. Ik weet alleen niet zeker of die echt zo fel rood worden, maar het blijft wel goed zitten.

Paraplu, haar in staart, spiegeltje mee om bij te werken, netjes eten, drinken met een rietje.

Haha ik had vandaag ook rode lippenstift op en het is idd niet zo praktisch. En je krijgt echt superveel opmerkingen erover, negatief en positief :’) Maar ja drinken met een rietje en alles in stukjes snijden op school lijkt me niet echt ideaal.

Ik zou het gewoon niet doen. Het is mooi, maar je gaat de hele tijd bezig moeten zijn moet je lipstick en dat is niet de bedoeling van school.

als je gaat drinken uit een glas eerst heel subtiel over je glas likken waar je je lip tegen aanzet :wink:

ik doe het regelmatig. meestal zorg ik dat het 's ochtends goed zit en laat het gewoon vervagen gedurende de dag of stift het een keer bij (heb nooit zo veel zin om het bij te stiften op school) krijg er nooit opmerkingen over (misschien in begin een paar dat het mooi was, maar nu ook nooit meer) als je graag wil dat het goed blijft doe je het na de pauze even snel bij stiften (zorg dan dat het 's ochtends goed zit, gebruik eventueel een lippotlood dan hoef je gedurende dag alleen de ‘binnenkant’ bij te stiften (en dus niet moeilijk te doen met de randen van je lippen die strak moeten) maar goed. na de pauze dus. van regen en haar gaat je lipstift trouwens niet weg. en gebruik anders een lipstain met daarover heen eventueel een gloss of vaseline of zo voor een glansje als je dat wil.

Ik heb een hele goede lipstift die zich aanpast aan je warmte… Hij word heel mooi rood en blijft de hele dag zitten! Ik weet alleen niet zo welk merk het is…

Maybelline 24h lipstick. Zoeits. Die krijg ik zelfs na keihard schrobben er niet vanaf.

Die ene van l’oreal, met die balsem. weet niet meer hoe die heet, maar heb die een keer getest op mijn hand, en 2 dagen later zag je hem nogsteeds een beetje zitten terwijl ik al mijn handen had gewassen, af had gewassen en gedoucht :’)