Lipstick naar school??

Ik heb meestal een beetje rood, maar mijn lippen zijn van zichzelf al vrij rood dus het is meer voor het ‘glimmende’ effect…
Maar goed… ik houd niet van veel make-up dus ook niet op school. Als je wel van veel mak-up houd vind ik dat het wel ‘kan’ naar school hoor. We leven niet meer in de jaren 50 waarin je er op school heel anders uit zag dan in je vrije tijd, toch?

Waarom niet?

nude kleuren kunnen wel maar knalkleuren vind ik persoonlijk meer voor een feestje

Zeker als je het kunt hebben heb ik er niets op tegen ! Maar dan wel een beetje “matte” dus niet een dikke shiny rode lipstick, maar gewoon met je vinger aangebracht, dan vind ik het soms best mooi, en classy.

Ik gebruik gewoon lipstain, ziet er natuurlijk uit.

doe ik soms, maar niet vaak.
meestal een beetje een natuurlijke kleur,
en af en toe een dun laagje rood maar dan klein beetje en uitgesmeerd dus niet dik en alles haha.

Soms wel, paars/roze/rood/bruinachtige tinten. Niet te overdreven, meer een soort gloss eigenlijk.

Why not?

Ik draag soms gewoon rode lipstick naar school. Niet gelijk tomaatrood, maar meer donkerrood. Waarom zou het überhaupt niet kunnen? Als anderen het niet mooi vinden hebben ze pech, het zijn mijn lippen en niet die van hen :wink:

-

Een nude/naturelle kleur kan wel , vind ik. Maar knalrode lippen is meer iets voor een feestje , vind ik.

idd, vind ik ook!

Kan prima, maar ik zou niet al te fel doen, tenzij het echt bij je past.
En alsjeblieft, maak dan alleen je ogen op met mascara,
sommige meisjes doen superfelle lippenstift op en dan gekleurde oogschaduw en nog meer zooi en dan zien ze er echt gewoon NIET uit.

Dus Zwerfers! Go ahaid!

Oke, Engelse Fail.

Ja, waarom niet?

Why not? Als ik ooit met lipstick naar school zou gaan, zou dat met een naturel kleurtje zijn.

ik heb altijd lippenstift op (:
het liefste mijn knal oranje of dieprood.
Nee, ik draag alle kleuren en het past gewoon bij me.
Veder maak ik me ogen alleen op met mascara en een dunne lijntje eyeliner alleen op mijn bovenste ooglid