Lipstick naar school??

Wat vinden jullie hiervan?

Als het een beetje een natuurlijke kleur is vind ik het wel kunnen.
Sommige meisjes kunnen ook wel knalrood hebben, maar zou dat persoonlijk alleen doen als je het echt kan hebben.

Ik heb wel eens een dun laagje rood op naar school, zodat je het wel ziet maar dat het niet enorm opvalt.
Volgens mij kan het wel, maar persoonlijk vind ik echt dik fel rood gesmeerd niet echt mooi.

Ik heb er niks op tegen

Wat mij betreft kan het gewoon. Ik kom ook wel eens op school aan met felroze lippen… zolang je de ogen dan maar neutraal houdt.

Jaah… ik doe het zelf ook. Alleen dan een rustig kleurtje.
Ik ben niet echt fan van fel roze/rode lippen naar school, maar als het je leuk staat zou ik het zeker doen (kijk… mij staat het niet en iedereen zou me raar aankijken XD)

bruintinten vind ik wel mooi of nude. maar niet van zo’n felle kleuren

als het je mooi staat en je het leuk vindt om te dragen; waarom niet?
mijn bezwaar om het te doen is meestal omdat het soms wat lastig is met eten enzo, moet je het de hele tijd bijwerken.

Zelf doe ik dat niet, maar als het bij iemand zou staan en die doet dat op naar school zou het misschien wel leuk zijn, maar niet van die felle kleuren ofzo…

Ik heb rode lipgloss en daar smeer ik altijd een beetje van op.
Persoonlijk vind ik het er heel fris uitzien, het heeft gewoon iets.
Roze wil ik ook nog wel 's proberen, dan moet ik even zo’n lipgloss of lipstick halen…

Lipstick moet je ten eerste al staan, anders loop je echt voor lul. Daarnaast moet je het ook nog goed kunnen aanbrengen… want bij sommige mensen ziet het er uit. :’) En dan zou het eventueel wel mooi zijn ja…

Ja ik ook, ik vind school niet echt de plek om met felle make-up rond te lopen. Maar ja, je moet het zelf weten ;’)

Ik vind lipstick minder opvallend dan gloss eigenlijk. Een matte lipstick is toch veel natuurlijker?

Ik heb wel eens knalroze lipstick op naar school, soms heel natuurlijk roze of gewoon blank, je moet alleen niet je ogen dan ook overdreven gaan opmaken want dan lijk je net een clown, of je mond of je ogen laten opvallen, xX

Sommige hebben knalrood, dat vind ik dus niet mooi.

jaa hoor kan, mits je er niet bijloopt als een clown en je er wel zeg maar 't typetje voor bent