LiPSMACKERS!

Ja, wie kent ze eigenlijk niet? De vrolijke LiPSMACKERS, in bijna alle smaken die je je maar kan voorstellen. Zelf heb ik een aardige collectie met deze vrolijke lipbalms, maar je kan nooit genoeg hebben niet waar? Nu ben ik op zoek naar een goede, betrouwbare webshop die deze lipbalms verkoopt. Bubblefly, Alice&Jo en Ici Paris ben ik al bekend mee… En KKBB bestaat voor zover ik weet niet meer, of ze hebben een nieuw webadres… Dus… Wie van jullie girls kan me helpen aan een webshop waar ze een uitgebreide collectie van LiPSMACKERS hebben, en waar je niet met PayPal of Visa hoeft te betalen zoals bij Ebay of Claire’s?

als ik jou was zou ik wel oppassen met het gebruik van lipsmackers. ik was erzelf ook altijd fan van en ik gebruikte het meerdere keren per dag. je lippen raken er een soort van verslaafd aan en na een tijdje kan je niet meer zonder en moet je je lippen elke halfuur insmeren met lipbalsem. mijn lippen zijn er echt enorm van uitgedroogd en ik kreeg ontzettend veel velletjes. dus wees voorzichtig met lipsmackers.

Ik weet het, ik gebruik ze ook niet de hele dag door. Maar ik ben gewoon helemaal verliefd op die dingen, dus wil ze gaan sparen :slightly_smiling_face: