Lipsmacker vraagje !!

heey meisjes,
als eerste een heel fijne kerst.
nou heb ik voor kerst 2 lipsmackers gehad, 1 kleine(sprite) en 1 biggy(strawberry)
nou heb ik ze opgedaan en vind ik ze helemaal niet smaken ??
niet naar sprite, ja een beetje afwezige limoen/citroen smaak, zelfs een beetje naar plastic, echt heel erg jammer, net als bij de biggy, je ruikt m wel, maar hij smaakt echt nergens naar, en als ik m al proef vind ik t een beetje plasticachtig ofzo, word er zelfs een beetje misselijk van !
Hoe komt dit en hebben jullie dit ook ??
xxx Kiki

[i]Lipsmackers zijn gewoon chemische troep.

Het spijt me voor degene waarbij het wel werkt, maar ik vind het gewoon zo.

Geef mij maar purol of labello
Zie het maar als een up.[/i]

Thanks !
Upje…

Lipsmacker is voor je lippen niet om op te eten, dus waarom zou het moeten smaken?

weird.
ik heb er eentje met meloen smaak ofzoiets.
en als ik men lik ‘‘lik’’ dan proef ik wel gewoon meloen.
niet heel sterk ofzo.
maar wel een beetje…

Bij mijn Coca cola Vanille proefte ik altijd dat smaakje, dat werd zo irritant dat ik hem heb weggegooid haha… Misschien heb je een verkeerde Lipsmacker?

Ik heb ook de Coca Cola … en die ‘smaakt’ [& ruikt vooral!] gewoon naar cola. Of het ‘werkt’ kan ik nou niet zeggen, maar ik word er niet misselijk van of iets.

Labello is ook Chemisch: daar zit meer Mica in dan je leven lief is. Lipsmackers hebben vrijwel geen mica hierin zitten, muv de shimmers. Uiteindelijk is een lipbalm ALTIJD chemisch: mica of niet, tegenwoordig zijn alle lipbalms in een fabriek gemaakt, wat het chemisch kan maken. Purol is vaseline, dat is letterlijk petroleum.

Ontopic: Je hebt wel net twee mindere smaken gekregen zeg. Die strawberry vind ik verschrikkelijk naar de strawberry kauwgom van de Aldi ‘smaken’/ ruiken: een beetje cheap ass. En soda lipbalms zijn altijd standaard een beetje vaag, zeker als je elf nauwelijks frisdranken drinkt.

Hmm.
Tja je moet het lkker vinden.
Ik had ooit cherry cola zooo lekker :expressionless:

Ghe ^^, jij hebt vast scheikunde :slightly_smiling_face:
Ach; tegenwoordig is alles chemisch.

You’re soo right. Ik vind lipsmackertjes leuk om te hebben, ik heb ze niet als lipverzorging want daar gebruik in Rosebud Salve of Dr. Swaab voor ;p