lipscrub

bestaat een lipscrub

Een aardbei schijnt goed te zijn voor velletjes enzo.

Jup, je hebt lipscrubs van Lush als ik het goed heb. En je kan ze zelf maken met bijvoorbeeld suiker en honing :slightly_smiling_face:

Leuk joh, zo dat beginnetje, toetsenbord kapot? XD
Wat ik altijd doe is honing mengen met suiker (honing voor verzachten en suiker voor scrubben) en dan met een borsteltje je lippen ermee scrubben. Daarna 10 min. ofzo erop laten en dan eraf vegen (niet wassen) en een dikke laag vaseline opbrengen… Is echt heel erg lekker :grinning:

Ik heb deze ooit eens gevonden, heb het zelf nooit geprobeerd ;p
http://lovelyglossy.wordp…o-maak-je-eigen-lipscrub/

Er zijn ook lipscrubs van The Body Shop, die zijn ook fijn. En suiker met honing werkt ook fijn. Of je kan een paar minuten Vaseline laten intrekken en dan er zachtjes afscrubben met een washandje. Ook kan je nog met de dop van een flesje met de ribbeltjes het weghalen. En je kan ook nog met je tandenborstel tijdens het tandenpoetsen zachtjes scrubben.

je kan het ook zelf maken
op youtube staan heel veel filmpjes daarover
ik heb het zelf ook weleens gemaakt heel leuk om te doen

gewoon een natte tandenborstel.

Ik heb die van Lush, ben er heel blij mee (:

Ja dat bestaat. Ik heb lipscrub van Lush. Ik heb de Pow Wow, Sweet Lips en Bubblegum.

Ik heb ook die van Lush (Bubblegum), echt een fijne scrub.

Nee een aardbei is goed om witte tanden van te krijgen. Alleen heel slecht voor je natuurlijke glazuurlaag.

Ik doe wat honing op een theelepel en doe er wat kristalsuiker op, daar kun je goed mee scrubben en als je klaar bent kun je het gewoon van je lippen likken.

Idd honing met suiker mengen. Er bestaan ook kant en klare lipscrubs van lush of bodyshop, maar ook een lipscrubstick van de bodyshop.