Lippiercing

Ik heb vier lippiercings :]

weetje dit vroeg ik me altijd al af: zijn die dingen niet irritant als je eet en zoent enzo?

@ Xduiveltjex

Nee, echt totaaaaaal niet eigenlijk :’)

Oh doooope ja! Ja dat is gewoon zo een sieraad toch… niet extra gaatjes ofzo. Doe je gewoon in je Off Centre. Wow how dope. Ik ga hem ook halen als ik mijnes heb binnekort.

Die piercing zou ik zelf ook wel willen hebben! Alleen ben ik bang dat m’n vader er niet blij mee is, haha. Hij is echt helemaal tegen tattoos en piercings, terwijl m’n moeder het wel oké vindt. Dus alleen nog effe m’n vader overtuigen :stuck_out_tongue:

Hoe hebben de mensen hier met een piercing besloten aan welke kant je hem wil hebben? Het ziet er bij mij ongeveer hetzelfde uit aan beide kanten (yay photoshop)

Ja dat is gewoon 1 gaatje onder je lip.
En dan moet je gewoon vragen in de winkel dat je geen staafje wilt maar een ringetje met 2 bolletjes aan.

ik heb dat, maar ik draag t nooit.

http://i422.photobucket.com/albums/pp303/aless_titan/PiercingPinkSoft.jpg

Nouja ik zou m rechts willen.
Weet niet waarom.
Links voelt raar.

lalala, ik wil ook zo’n piercing. Doet het pijn? (jaja :’]) en geneesd het snel?

Maahhh ik wil er ook een :’(
Ben nu 18 en mn ma is er nog steeds tegen. maar eigelijk heeft ze er niks meer over te zeggen x’D
Ik denk dat ik het binnenkort maar gewoon ga doen. En als het niet bevalt kan ik m altijd nog weer uit doen :’)
En die horseshoedinges is zooo mooi :3

die lippiercing met 2 bolletjes heb ik gezien op alloverpiercings.nl volgens mij wel in 't zwart, en bij de six hebben ze 'm ook.

ik ga er binnenkort ook een laten zetten (denk ik, twijfel nog erg).
en die met 2 bolletjes is idd ook heel mooi, ik zag laatst ook iemand die had er zo een in (alleen met balletjes eraan)

http://www.bodyjewelleryshop.com/img/products/80_surgical_steel_thorn_body_spiral_tbs.jpg

dat zag er ook wel vet uit :3

Ik denk dat ik er ook een ga nemen na vakantie, kost maar 25 euro dus yehr. ^-^

Haha, die 1e foto, dat zijn mijn lippen+piercings :astonished: x’D