Lippiercing

http://www.cheappiercings.com/contents/media/t_piercing%20foto%20dubbele%20lippiercing.jpg

Ik vind die linker piercing heel erg mooi.
Maar ik vroeg me dus af of dat gewoon een lippiercing is? Of dat 't een ander soort piercing is? En wat de naam van de piercing is, waar je die kan kopen enz.
Want ik wil die piercing dus graag, maar ik weet niet precies hoe 't zit enzo ^^
(Ik heb zelf dus al een lippiercing, maar ik wil dus graag die 2 bolletjes)

Okay i already know, het is een horseshoe ring ofzo =D

Die linker is echt suuuuper mooi!

Die linker, daar kun je toch ook gewoon een staafje in??

Ik wil er ook 1 laten zetten, over 3 weken ongeveer (3september ben ik jarig!). Ik heb al geïnformeerd, een ringetje is 50 og 60 euro, afhankelijk van de grootte, en een staafje kost 70! :astonished: Stommerds… ¬¬ Maarja.

Mijn ouders zijn er nogal op tegen, omdat mn lichamelijke toestand momenteel best slecht is. Maarja, ze hebben gezegd “als je 16 bent en je wilt het nog steeds, moet je het zelf weten”. Dus ik ga gewoon lekker alleen! :grinning: (heb ook al een tragus :slightly_smiling_face:)

ik heb die linker :slightly_smiling_face:
ik had eerst ook gewoon een staafje, maar als je zo een wilt is dat een half ringetje met 2 bolletjes & dat had ik ook gewoon tegen die piercingman uitgelegd :wink: en hij wist wat ik bedoelde…
'kmoet wel zeggen dat het in’t begin redelijk pijn doet, ofwel heeft die piercingman mij gewoon een te klein ringetje gegeven… dat kan ook wel :slightly_smiling_face:
maar 'tis minder irritant dan een staafje, want je kan er niet met je tandenachter blijven hangen :slightly_smiling_face:
x
even een foto:

http://img232.imageshack.us/img232/5394/poercogkg3.th.jpg

Zo eentje zocht ik ook. Maar ik heb nu mn bioplast(soort plastic, beter voor je tanden etc) labret, en die zit prima.

Jupjup, ik heb 'm nu ook! =D

http://img118.imageshack.us/img118/6092/piercingmooncl1.png

Mijn piercing zit wat verder van mijn lip af dan de meesten maar toch pastte die ^^
Alleen istie wel wat aan de grote kant, want volgens mij is het de bedoeling dat je alleen die 2 bolletjes ziet?
Maargoed, het was wel de kleinste die er was dus.

Wow die is idd keivet… maar hoe zit het nou precies met lippiercings, ik wil graag een ringetje, maar zou ik dan ook een keer zo eentje als jij nu hebt erin kunnen doen? Of een staafje/labret/knopje… ?

Ik heb er zo een maar die past niet ._.

Ik heb ook zoiets maar dan ipv bolletjes een soort van studs in het zwart :slightly_smiling_face:

Heb die van mij custom laten maken, meestal zijn ze namelik te groot.

Ik moet de zoektocht maar weer eens oppakken :'3

ik wil dat ook,
alleen doet m’n moeder me wat aan als ik ermee thuis kom x]
ik mag al gezegend zijn dat ze me eindelijk een ringetje boven in m’n oor laat piercen =.=

Ach… mijn moeder stelde het zelf voor :stuck_out_tongue: Ben 16 dus heb d’r toestemming niet nodig, maar toch even gevraagd om ruzie e.d. te voorkomen :stuck_out_tongue:

tja, ik ben ook 16.
maar toen ik het voorstelde was het: BEN JE HELEMAAL BESODEMIETERT? als je ooit zo’n ding in je lip hebt kom je het huis niet meer in!
dus, laat ik het maar niet doen x]

Lijkt me wel het verstandigste ja, ach gewoon veel research doen en laten zien dat je het écht echt echt wilt, wie weet!

Eén simpel vraagje, weet er iemand hoeveel mensen er ong meemogen naar de ruimte waar het gezet wordt zegmaar?

toen ik mijn neuspiercing deed mocht mijn moeder met moeite naar binnen want mijn broertje wilde persé mee, dus ik denk wel 2 á 3 mensen
x

ligt er aan, meestal het lieft 1.
Soms 2

Bij mij was de wachtkamer en het pierc gedeelte in dezelfde ruimte, zat een toonbank tussen en een gordijntje kon je kiezen of je die dicht wou.

ik zou ook 2 piercing´s willen hebben in me lip xD aan allebij de kanten alleen weet niet meer hoe ze heeten ,… maar ik mag niks van me ouders mag geen piercing hebben anders mag ik het huis niet mee binnen

ik wil later een tattoo artiets of iets met dat gaan doen allen dat mag ook niet …

dus ja (maar ik laat het wel doen hoor )
als ik jarig ben dan word ik 14 xD