Lippiercing

Ik mag eindelijk van mijn moeder zo’n schuine lippiercing !
Maar nu ga ik twijfelen.
Ik had vroeger altijd wel zo’n skater style maar ik ga nu steeds meer jurkjes en hakjes dragen enzo.
Dus wat vinden jullie van zo’n schuine lippiercing als je vaak jurkjes, rokjes en hakjes draagt ?
Vinden jullie dat het alleen kan als je een beetje stoere style hebt of kan het ook met een tuttige style ?
Je ziet vaak dat ze van die best wel grote piercings in hun lip hebben of zo’n ringetje maar ik ben dan van plan (als ik hem neem) een heeeeeel kleintje te nemen …

Ik vind het juist leuker, dat geeft iets meer persoonlijkheid ofzoiets…ik zou het doen hoor. ^-^

schuine lippiercing :’)
ik zou eerder gewoon kijken hoe het bij je gezicht staat… Een stijl moet je niet klakkeloos overnemen dus als jij rokjes en hakken leuk vind en een piercing ook, moet je dat gewoon doen.

Dunno. Ik hou van de combi girlie+body mods.

En je kan in het begin geen klein ringetje laten zetten. Je krijgt of een grote ring of lang staafje vanwege de zwelling die ontstaat na het piercen.

ik bedoelde dan zo’n klein steentje/piercingetje ;p

maar ik heb al een keer zoiets bij mezelf gezet (met een naald ;l) maar er weer uitgehaald omdat het niet van mn moeder mocht en hij zat scheef maar opzich stond het best leuk …

ik denk dat ik het gewoon doe !
yeah

ojaa en hoelang duurt ongeveer het “genezingsproces” ?
En hoe gaat het eruit zien als ie net is gezet ? ;p

Verschilt per persoon.
Mijn monroe piercing genas sneller dan mijn off center lippiering.
Het kan een beetje gaan bloeden en het kan wat gekneusd aanvoelen.

Je kan je vragen beter voor de piercer bewaren, die is de expert op dit gebied ;3

Ik heb snakebites en monroe gehad, zwelt wel een klein beetje op, maar dat zie je niet echt… zou wel een bioplast staafje nemen, dan slijt het niet bij je tanden