Lippiercing.

Sorry dat het alweer een piercing topic is maar de meeste piercing toppics zijn vragenlijsten ipv ‘’ echte problemen ‘’ met je piercing.

Ik heb sinds 19 juli (vorig jaar) een lippiercing.
Heb er nooit problemen mee gehad of langer uitgedaan als 2 minuten.
Maar ik ga morgen kassa doen bij de supermarkt en ik moet hem er dan uithalen.
( Of een super klein balletje nemen maar daar is het nu én te laat voor én het gat van mijn piercing is te groot dus ik zou hem bij wijze van in mijn mond kunnen ‘’ trekken ‘’ )

Nu vroeg ik me af of mijn piercing binnen 5 uur dicht kan groeien of niet?
Of kan ik hem er maar beter voor altijd uithalen?

Alvast bedankt.
En sorry voor het gezeur xD

Nee binnen 5 uur groeit hij niet dicht.
Hij groeit wel dicht na ongeveer 2,5 dagen.
En als hij half is dicht gegroeit doet het ram veel pijn om hem er door heen te duwen.

Oh oke dank je, het is wel erg irritand dat als je je piercing eruit haalt je er zo’n gat ziet. Valt het erg op of ligt dat gewoon aan mij ?XD

Bij mij zien mensen het meestal niet eens.
of echt na 3 uur ofzo zeggen ze: ‘Je bent je piercing kwijt!’
& dan zeg ik nee, die heb ik de hele dag al uit.

Dus het valt wel mee :wink:

Misschien om de zoveel tijd even doorprikken? Niet dat dat echt hygiënisch is.

Oh oke, ja mijn gat is helaas iets groter.
Sjonge jonge ik heb mijn balletje te strak vast gedraaid en krijg hem er nou niet af, hahaha.

-

Ik heb vandaag mijn piercing eruit gehaald voor werk.
Maar nadat ik klaar was en mijn piercing weer in deed, deed het gat opeens weer pijn. Of in iedergeval nu de piercing erin zit doet hij pijn. Hoe komt dat?!

kan je er geen pleister overheen doen als je gaat werken?

een piercing groeit pas na jarén toe,het gaatje is wel ‘dicht’ na een paar dagen -ook verschillend van persoon tot persoon- maar de laagjes huid zijn pas aan elkaar gekleefd na jaren,dus je kan er nog doorduwen (met pijn misschien…)

een meisje moest ook haar piercing eruit halen en na een uur was het gat al dichtgegroeid.
zo weird.

maar ik weet ook niet hoe het komt dat het nu weer pijn doet ö
ik heb er zelf ook een (madonna piercing), dus ik hoop niet dat het een probleem gaat worden voor mijn werk (in een kapsalon)

omdat het gaatje aan het krimpen was,je duwde je piercing er terug doorheen en het gaatje werd terug op normale groote geduwd…

je hebt ook huidskleurige piercing’s toch? of kan dat ook niet :
of idd een pleister erover, of soms naar de wc gaan om 'm weer door te prikken.