Lippiercing mag niet van me ouders

Heey!! Ik wil heeeel erg graag een lippiercing (zoeen als tom van TH ) maar mijn moeder vind het nix… ik mag duz niet… Heb al vanalles geprobeerd (rapport, vriendinne, eigenlijf etc) maar ik moet w88 tot me 18e!!! Dat duurt nog 4 jaar!! Hebbe jullie tips???

nee, dat mocht ik ook niet.

Ga naar elke pierce shop die je kan vinden en zeg op normale toon dat je een lippiercing wil.

maar xD als je ouders erachter komen ben je dood.

Nee. ik heb geen tips XD. Want hier uit blijkt dat je ouders echt die diehards zijn.

Je bent 14? Dan snap ik je ouders wel, sorry.

hahaa jaah dat wou ik ook… om gewoon te gaan… maar daar is me moeder achter gekomen… ZE WAS ZOOOO KWAAD :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik denk dat ( ALS je het voor elkaar krijgt dat je hem gaat zetten ) dat je hem toch wel weer uit moet halen van je ouders o.o

Bij piercingshops vragen ze altijd om legitimatie… dus als je geen 16 of 18 jaar bent heb je pech en heb je toestemming nodig van een ouder/voogd…

Sorry hoor maar je bent 14, ik snap je ouders wel…

ik ben nog niet 100% 14 zeg maar xD duurt nog ff, maar ik wil ut duz voor me verjaardag

Haha, ik heb ook een lippiercing. :’)
Maar, mijn ouders vonden mij volwassen genoeg voor die keuze, en ik wilde er al zolang een, ik ben nu 15 trouwens… en je mag al vanaf je 16e zonder toestemming maar met legitimatie een piercing laten zetten.
Maar kom op, doe je het nou omdat TH lid geval Tom hem heeft, of omdat jij hem graag wilt? :wink:

Ik doe het omdat ik ut gwn fet mooi vind en ik wil net zoeen als tom, maar dat omdat ik ut leuk vind!! dat is gwn een mooie piercing!!

Eh… ik denk… dat als je thuis ook zo praat, dat ik je ouders heel heel heel goed snap. :’)

hahahahaha, dat is wel waar. Je komt niet echt slim en wetend-wat-ze-wil over.

Ik zou het sowieso niet doen, over een paar jaar realiseer je je dat Tokio Hotel toch niet zo cool was, en dan heb je spijt. :confounded:

De enige tip die ik kan geven is, als je dit echt zo graag wil neem een nep lippiercing
maar die ziet er wel zo fake uit
een meisje in mijn klas heeft zo een neppe haha, echt niet mooi…
en anders geen idee
jammer dat het niet mag van je ouders…
ik heb 2 jaar geleden trouwens ook een lippiercing gehad, zelf gestoken heb het pas achteraf laten zien aan mijn ma, maar zij vond het niet erg

piercings kan je dr altijd nog uithalen hè :’) niet zo dat er dan voor altijd th op je hoofd gekerfd staat

nja, ik wil ook een piercing (als mn beugel eruit is)
en mn moeder zei toen ik 12 was (lol toen wilde ik t al) dat ik er een mocht als ik 15 was =D dus nog een paar maandjes wachten

Misschien moet je een algemeen ‘Tips om je ouder zo ver te krijgen dat je een piercing krijgt’ ofzoiets topic starten.
Dit soort topics zijn er volgensmij al heel erg veel.

Nou ik zal maar even een tip geven.

Ik mocht eerst ook geen piercings, mocht alleen 2 gaatjes in beide kanten van mijn oor. Toen ik 14 was heb ik voor het eerst gevraagd om een lippiercing wat natuurlijk niet mocht! Ik begon er steeds vaker over (maar vooral niet teveel zeuren want dan worden ze gek) en toen ik het er na ruim een jaar nog steeds over had mocht het eindelijk. Mijn eerste lippiercings. Snel volgende er in beide oren nog veel meer gaten in mijn oren, een navelpiercing, en een septum. Wel allemaal dankzij m’n moeder want die vond het altijd al goed.

Ik denk dat je je ouders moet laten zien dat het geen bevlieging is en je het echt wil. Maar denk er zelf ook goed overna! Kijk anders eerst nog eens een jaartje aan, en kijk of je het dan nog steeds wil. Dan zien je ouders ook meteen dat het geen bevlieging is.

Waarschijnlijk vind je zelf van niet, maar ik denk dat jij een lippiercing gewoon leuk vind omdat Tom Kaulitz er zo één heeft en je fan van ze bent, niet omdat je het zelf echt mooi vind. En aangezien je 13 bent, snap ik je ouders dat je er geen één mag. Als je over een jaartje geen fan van Tokio Hotel meer bent, vind je het zelf waarschijnlijk ook niet leuk meer. Vind je het dan nog steeds super kan je hem dan ook nog nemen. Ik zou geen stiekeme dingen gaan doen of je ouders overhalen, gewoon wachten.

Toen ik veertien was wou ik er ook eentje. Mocht ook niet.
Ik moet ook wachten todat ik 18 ben.
Over een paar maanden ben ik 18, en laat ik er een zetten :slightly_smiling_face:.

Heb gewoon geduld… :relieved:.