Lippenbalsem verslaving

Een lange tijd niet gebruiken, ik heb het ook. Ben echt aan alles wat je op je lippen kan smeren verslaafd.

1. Bij het tandenpoetsen je lippen meenemen.
  2. Veel water, je lippen bestaan er namelijk voor een groot deel uit.
  3. Doe een lichte balsem, ik vind labello of gewoon vaseline of purol erg fijn (Voor als je bv. een scheurtje hebt of als je voor een langere tijd buiten bent of als je moet fietsen of met de scooter weg moet.)
  4. Als je het weer langszamerhand weer gaat gebruiken doe dan het niet ergens bij de hand , want als je dan denkt of voelt dat je weer moet smeren ligt het binnen hand bereik, dus gooi het los in je tas zodat het wat langer duurt.
  5. Nooit met je tong je lippen bevochtigen?. Want daar droogt je lippen nog meer van uit en uitdroging is schilvertjes en schilvertjes = Niet fijn.
  6. Ga wanneer je wakker word even een laagje op doen en dan laat je alle balsempjes thuis.
    Ik hoop dat je er wat meer aan hebt.

ja jusit dt witte pottje maakte het droger en die blauwe was goed, maar die ging in dan steeds likken omdat het lekker was :$, en ja drm die light kiss is smerig net afwasmiddelXD

ik zoek de ben&jerry’s lippenbalm!
weet iemand waar ik die nu nog kan krijgen?
ik zag laatst een site op gs en daar waren echt megeaveel glosses en balms te koop?
iemand die site nog?

sorry offtopic, zie het al een up (:

Jaa, ik had dat ook! Dat ik steeds weer opnieuw op moest doen. :S
En dit heb ik er tegen gedaan:
s’avonds een keer mn lippen gescrubt met een tandenborstel zeg maar, daarna heeeel veel labello ofzo op doen. En dan de volgende ochtend als ze écht droog zijn weer een beetje op doen, maar als het niet nodig is natuurlijk niet. En dan proberen zo lang mogelijk niet meer op te doen. Dus ook al zijn je lippen dan bvb droog, dan moet je gewoon even een poosje wachten voordat je labello op doe. En in die tussen tijd vooral NIET met je tong over je lippen gaan om ze nat te maken, dan wordt het alleen maar erger! Maar dat hielp zeg maar bij mij, steeds langer wachten met labello op doen, totdat ik het nog maar 3 of 4 x per dag gebruikte. Njaa veel succes ermee, en ik hoop dat het ook bij jou werkt!

Google! Ik zou het niet weten maar als je het weet note me!

ROSEBUD SALVE AND YOUR LIPS WILL ALWAYS BE SOFT AND SHINIE :grinning:

oke gebrekkelijk

je moet je lippen scrubben, kijk bij beauty>how-to filmpjes, en zoek die ff op

Heb ik ook.
Al 3 jaar kan ik geen dag zonder…
Ik smeer wel slechts 2 keer per dag ofzo met labello (classic)
ik ga de tandenborsteltruc eens uitproberen :relieved:

Thanks allemaal!
Het gaat wel al wat beter, ik wacht nu gewoon veel langer met smeren, ook al zijn mijn lippen dan superdroog. Ik smeer in ieder geval al niet meer zo veel als eerst (dat was echt… meer dan 20x per dag ofzo. Nu nog maar ongeveer 5).

je moet een tijdje juist geen lippenbalsem op doen!
je lippen worden zacht van lippenbalsem en als er altijd iets zachts op je lippen komt wordt de huid van je lippen dunner en ‘zwakker’, dus je moet gewoon een tijdje niks meer op doen. dat doe ik nu ook want mijn lippen zijn ook helemaal vellerig. soms kon ik het echt niet laten om even labello op te doen als het te erg was en ik heb ook kruidvat lippenbalsem gebruikt omdat veel mensen zeggen dat labello niet werkt. nu zijn mn lippen weer wat ‘beter’. als ik jou was zou ik geen andere kopen