ik heb echt altijd super droge lippen. ook mijn mondhoeken zijn rood ik weet niet waarom, niet wondjes maar het loopt zeg maar een beetje uit… als ik dan lipstick op heb lijkt het helemaal alsof mijn lipstick uitloopt terwijl dat helemaal niet zo is… heeft iemand van jullie tips vooral voor de rode mondhoeken?
Ik heb hier ook last van, dus ben benieuwd of iemand iets weet?
Boter ? Kokosvet ? Ik heb hier ook altijd last van,en ik een vrij volle mond dus dat is niet heel prettig,dus ik ben benieuwd of iemand dé gouden tip heeft .
Je lippen elke dag verzorgen met een goede lipbalsem helpt al ontzettend veel. Met een goede lipbalsem bedoel ik een lipbalsem die vooral natuurlijke ingredienten bevat waaraan je lippen niet verslaafd raken en waarvan je lippen op ten duur niet uitdrogen. Neem dus geen labello, lipsmacker of dat soort spul, hierin zitten veel slechte stoffen die op den duur heel slecht zijn voor je lippen. Neem bijvoorbeeld een lipbalsem van het merk burt’s bees, deze zijn veel beter voor je lippen.
Nog iets wat je moet proberen te vermijden: het likken van je lippen. Je speeksel bevat zouten, als je aan je lippen likt, krijg je speeksel op je lippen en door het zout drogen je lippen uit.
Als je velletjes hebt, kan je deze er beter niet afbijten of met je vingers eraf pulken. Gebruik een lipscrub (kan je ook zelf maken) om de velletjes te verwijderen.
Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt
vaseline i.p.v. labello o.i.d. werkt ook goed
Heb ik ook altijd, ik doe er gewoon lippenbalsem van de action op en natuurlijk niet aan gaan zitten he! dan wordt het ook erger
Ik heb er heel soms last van, alleen in m’n mondhoeken, ik smeer er wat Nivea dagcrème op, meestal na 3 dagen zijn de plekken verdwenen:)
coconut care lip balsem van de action. ze hebben 2 verschillende soorten. Je moet dan de bruine balsem nemen. is 2 voor 80 cent. Ik had daar ook eerst last van maar sinds ik die lip balsem gebruik blijf ik smeren en heb ik dus nergens meer last van.
ik ga dit is proberen! Maar hopen dat het bij mij ook werkt!
voor de droge lippen zou ik Babylips van Maybelline aanraden!
Heb ik ook, de lipscrub van Lush werkt heel goed voor droge lippen! Hoe ik van de mondhoek wondjes af kom probeer ik zelf ook nog te ontdekken
Ik scrub m’n lippen altijd tijdens het tandenpoetsen en doe er nadien een dikke laag lippenbalsem of vaseline op.