lippen smaller/minder vol laten lijken?

hooi meiden. ok het is een beetje raar dat ik mijn lippen iets minder vol wil laten lijken en of smaller maar ik vind gewoon dat ik erg dikke en volle lippen heb. ik erger me hier heel veel aan en ik wil echt heel graag dunnere lippen. heeft iemand hier tips voor om ze smaller te laten lijken? de truc van donkere lipstick ken ik al en ik ga het liefst niet met een hele donkere lipstick naar school… dus heeft iemand hiervoor een trucje om je lippen iets smaller te laten lijken met make up? ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Dat je dat wil is mij een raadsel. Ik heb geen tips voor je, maar wilde je wel even laten weten dat mannen volle lippen over het algemeen altijd erg aantrekkelijk vinden. Ik ben juist ontzettend blij met mijn lippen! (Nee ze zijn niet supervol helaas, maar ze mogen er zijn!)

Gebruik lippotlood en maak je lippen hier iets smaller mee, dus niet erbuiten maar meer naar binnen.

Geef mij jouw Scarlett Johansson-lippen dan maar! D:

Het zal niet superveel werken, maar misschien een beetje camoeflage (hoe schrijf je dat, faal) aan de randen doen?
Uit je naam te halen, gok ik dat je 14 bent? Dan snap ik dat je geen donkere lippenstift op wil doen naar school, haha.
Ik zit een beetje met hetzelfde, maar ik weet verder ook geen tips.
Ik accepteer het maar gewoon.

Ik heb dit probleem ook.
tot nu toe heb ik er gewoon nooit iets op… anders vallen ze alleen nog maar meer op denk ik.

… Waarom zou je dat willen?

Weet niet of het bij de TS ook is, maar toen ik wat jonger was kreeg ik heel vaak van die opmerkingen naar m’n kop over hoe lekker ik wel niet zou zoenen met die lippen en heel af en toe hoe goed ik wel niet zou kunnen pijpen. Tsja, dat hoor ik liever niet van wildvreemde mensen. Krijg ze nu nog wel heel soms, maarja, ben het ondertussen wat meer gewend. :\ En ik kom miner van die randdebielen tegen :'D

Dat is echt zo haha. Ik heb zelf volle lippen en ik ben met een jongen bezig en hij vindt het echt geweldig haha

Als je het echt wil kun je volgens mij wel met foundation of camouflage stift een klein lijntje wegwerken. Maar verder, als je geen donkere kleuren wil dragen, houdt het volgens mij op. Sowieso geen lichte kleuren of glans op doen

Ikzelf ben echt blij met mijn volle lippen (:

Dit zijn prachtige lippen. Als de jouwe er ook zo uitzien ben je echt gezegend.

Stop er een naald in en zuig het er uit, lol.

Lipgloss in het midden van je onderlip en in het algemeen verbreden je lippen. Ik weet niet of jij lipgloss draagt?

Aandacht naar de ogen trekken zodat er minder op je lippen wordt gelet?

Jeeeemig, dat mensen dat zeggen o.0 Sterfmomentje…

Helaas wel, vaak ook nog eens van die creeps die zwaar dronken zijn.
Heb al op menig stapavonden naar mijn hoofd gekregen dat ik ‘echte pijplippen’ heb. Tja, dat is dan de mindere kant. Elk voordeel heb z’n nadeel zou ik maar zeggen.

Heelveel meiden zouden volle lippen willen hebben dus be proud :slightly_smiling_face:

ik doe concealer op de onderkant van mn onderlip en om de concealer minder zichtbaar te maken een lippenstift/labello die net een tintje roder is dan de kleur van mijn lippen over de helft van dat lijntje concealer

Hoe zou ik mijn lippen voller laten lijken door gewoon dingen thuis te gebruiken zoals honing enz? tipsss?!

Ik zou er niks aan doen.
Als je met concealer etc werkt, gaat er binnen no-time af, of je gaat het enorm zien. Ziet er gewoon rommelig uit ben ik bang.

Gewoon accepteren. :slightly_smiling_face: