Lippen lak? Jullie mening :)

Nu heb ik in een tijdschrift gelezen dat er een lippen lak uit is van YSL, jullie mening erover?? Yes or No?

http://www.thebrokenheeldiaries.com/wp-content/uploads/2012/02/Rouge-pur-Couture-Vernis-a-levres.png

http://themakeupgirl.net/wp-content/uploads/2012/05/ysl_rougevernis_model.jpg

Is dat niet gewoon een lipstain zoals die van benefit?

raar…

Dat is gewoon marketing, het is gewoon hooglanzende lipgloss die lang blijft zitten.

lippenstift? :’)

Mijn mening: why not?

hmm wat houd het eigenlijk precies in? dat het gewoon heel lang blijft zitten en niet zo afgeeft? <in dat geval zou ik het best handig vinden ^^

Ik heb gehoord dat het echt echt echt lang blijft zitten! Maar ik wacht liever tot er een betaalbare versie van Catrice ofzo komt, haha.

ik hou meer van een gewone labello :slightly_smiling_face:

lijkt me opzich best wel handig, ik denk idd dat het soort nagellak voor de lippen is. Dus dat je niet je lippen ‘stift’ en het meerdere malen moet herhalen maar dat je ze lakt en dat het dan gewoon heeeeeel lang kan blijven zitten. Ik vraag me dan wel weer af of het ook net zo lang als nagellak blijft zitten, want zou beetje raar zijn om 2 dagen ofzo met fel rode lippen te zitten, alhoewel dat ook wel weer zijn voordelen heeft.

ik wist niet eens dat het bestond maar ik vind het wel mooi op dat plaatje.

Het klinkt als iets nieuws, maar dat is gewoon een verkooptruc denk ik, volgens mij is het gewoon een extra-glanzende lipgloss?

Daar is niets nieuws aan. En dat is ook geen “lippen lak” (seriously…?), maar gewoon lip stain. Zulke lipsticks bestaan al jaren, ook wel bekend als long lasting lipsticks en 24 hour lipsticks. Veel merken verkopen ze. Zelfs Etos eigen merk :’)

Je doet het product op je lippen als een lipgloss, laat het even drogen en vervolgens is het een long lasting lipstick. Er is ook een top coat voor het glossy effect.

Daarbij zijn de bovenstaande van YSL ook niet nieuw, maar al sinds december vorig jaar te koop.

Onnodig, nutteloos en vooral oud topic dus.

Lippen lak?
Hahaha ik ga stuk.

Ik wacht op de nagelstift… :’)

Gewoon lipstain/lippenstift in een lipgloss verpakking.

Hoe duur zijn ze?