Lipliksyndroom

Ik heb het sinds een paar dagen weer.
Ik dacht dat het kwam door mijn nieuwe lippenbalsem, maar zelfs nu ik er mee gestopt ben gaat het maar niet weg…
Zou ik dan toch onbewust de hele tijd aan mijn lippen likken?

best wel apart

OffT: (Joooohn (L))

het ziet er wel hetzelfde uit als wat ik heb,
alleen ik lik mij lippen nooit af

Ik lik mijn lippen heel mijn leven al heel vaak, maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb het dan ook (nog) niet.

hier heb ik ook last van gehad vooral in de winter wanneer mijn lippen erg droog waren, zorg gewoon dat je overal labello hebt liggen, ik had op een gegeven moment 27 labello’s :expressionless: in m’n etui , op tafel, in de badkamer en in elke la van het huis:)

en dan maar smeren elke 10 minuten blijven smeren en dan gaat je tik ook wel weg. suc6

teveel labello smeren is ook niet goed, dan gaan je lippen aan het vettige wennen en maken ze zelf geen vet meer aan.

Toen ik dit topic las, likte ik automatisch over mijn lippen. :’)

Maar dat lijkt me echt een rotziekte zeg.

Denk het wel, want juist als het (bij mij iig) droog en roodachtig is, dan ga ik onbewust heel veel aan mijn lippen likken. Dan heb ik het zelf niet eens door.

Ik heb toen 2 jaar geleden van de dermatoloog emotave zalf gehad, wat ik 2 maal daags moest opdoen. En nog een zalf, weet niet meer welke. Die ik ipv labello moest gebruiken. Maar ik weet niet meer hoe die heet, iemand enig idee?

klopt, ook zo’n vreselijk vervelend iets.