Lipgloss waardoor je afvalt

Lipgloss waardoor je afvalt
Ingediend door Cindy op 3 Februari, 2009 - 17:27.
Er is nu een wel héél bijzondere lipgloss op de markt gebracht. Het is namelijk niet alleen een lipgloss, maar je valt er ook nog eens door af zeggen ze. Je krijgt er ook nog eens lippen als van Angelina Jolie door.

Er is een stofje toegevoegd dat de eetlust remt, waardoor je dus minder zou moeten gaan eten. Ook is er Hoodia Gordonji en vitamine B3 toegevoegd die de bloedtoevoer naar de lippen stimuleren.

De lipgloss heet ‘Huge Lips Skinny Hips’ en zal in zes kleuren verkrijgbaar zijn. Waaraan namen als Red Sole, Love Your Thighs, Worship Kate en Kitty Poledancer zijn gegeven.

Eind deze maand is de lipgloss verkrijgbaar voor zo’n twintig euro in Engeland. Of deze lipgloss ook naar Nederland komt is nog niet bekend.

bron: http://www.eigenkleding.nl/lipgloss-waardoor-je-afvalt

Dit is toch gewoon te gek voor woorden wat ze nu al weer wel niet verzinnen om mensen af te laten vallen.

hoe verzinnen ze het…

Die naam alleen al o.o

hoe komen ze daar toch op…
maar het lijkt me niet gezond & niet verstandig om zo af te vallen
iedereen wilt tegewoordig ‘skinny’ zijn en sommige zijn zo skinny dat je letterlijk hun ‘botten’ ziet…terwijl er ook genoeg jongens meiden vinden die meer ‘vet’ hebben…ik hoor zo vaak van vrienden dat hun vriendin ‘te dun’ vindt en willen dat ze wat aankomen…of als ik met paar vrienden buiten ben hoor je hun klagen/zeggen van ‘kijk die chick met haar kippen benen’…

x

Whatthefuuck x’D

haha ja
ik vind dit wel erg ver gaan. lipgloss met bestandsdelen erin dat je minder eet.
vroeger was ik echt vel over bot en mijn vriend is ook juist dolblij dat ik ben aangekomen. zie er nu gewoon normaal uit

Achja, we zijn allemaal zo dik tegenwoordig, we zien er tenslotte niet uit als skeletten, vetzakken dat we zijn.

Wat een onzin ^^"

Wat een onzin

Ik geloof niet in die onzin…
Als je gewoon gezond eet,en sport dan val je toch ook af,
waarom zou je dr dan ¤20,- voor betalen : S

onzin

What the EFFF…

Oke, vreemd…
Het klinkt ook zwaar ongezond =/

Onzin.
Mensen willen zo graag afvallen, dat ze dit soort belachelijke dingen gaan kopen…

Misschien smaakt het zo vies dat je niet meer wilt eten?

onzin

Wahhahahahah … ik denk niet dat het werkt … op die sote was dit zo een reactie van iemand :

Dat is zeker zo’n lipgloss waarvan je lippen aan elkaar plakken dan kun je ze niet meer van elkaar halen om er eten tussen door te stoppen. Het enige wat dan nog gevet is zijn je lippen en die zien er dan natuurlijk leuk gevuld uit.

XD

ja, en over n jaar komen ze er achter dat een of ander stofje hierin slecht is voor je gezondheid… (kankerverwekkend bv.)

k vin het wel leuk ?

Belachelijk :pensive:

hahahahaha