lipgloss/bronzing powder

hee

zn er hier meiden die de XXL Nude Lipgloss ( Essence, kost 1.80 ) hebben gebruikt???
ik wil er graag eentje kopen, maar ik weet niet ckr of het wel goed is en welke kleur(en) hebben jullie?
en verkopen ze bij de HEMA bronzer powder? ( niet die parels, maar het poeder zelf) en hoeveel kost het?

srry, ik vraag veel, maar ik ben egt desperate!!!
dankje…xx

Ik heb 2 x de essence xxxl nude lipgloss gebruikt, ik heb die lichtroze, beetje huidskleurig achtig, weet niet meer welk nummer! sorry. Maar ik vind deze erg mooi en lekker zacht, en het glinstert mooi. En volgensmij hebben ze wel bronzing powder wel bij de hema, ik zag laatst zoiets staan. xx

Ik heb 2 x de essence xxxl nude lipgloss gebruikt, ik heb die lichtroze, beetje huidskleurig achtig, weet niet meer welk nummer! sorry. Maar ik vind deze erg mooi en lekker zacht, en het glinstert mooi. En volgensmij hebben ze wel bronzing powder wel bij de hema, ik zag laatst zoiets staan. xx

up

Ja, bij HEMA verkopen ze gewone bronzing powder.

die lipgloss is wel fijn ja.

ik vind essence glosjes fijn, want ze zijn lekker waterig :stuck_out_tongue: en niet zo plakkerig, ik heb alle nude kleuren en ben er blij mee. Vooral de peach kleur.

En bij essence verkopen ze ook bronzer !