Lipfillers advies

Heyy girls,:heart:

Ik heb sinds een paar dagen lipfillers en ben super blij met het resultaat maar nu ben ik even aan het twijfelen wanneer ik het beste een refill kan doen.
Zijn hier meer dames die lipfillers hebben gedaan en wanneer is nou het beste moment om ze bij te vullen?
Ik wil het liefst gewoon dat ik het hier na nog 1x doe en dan pas over een jaar weer.
Ze zeggen dat je het de 2e keer beter blijft zitten vandaar dat ik er aan denk om al wel eerder dan 6 maanden bij te vullen zodat het zo lang mogelijk mooi blijft.
Ik zat er zelf aan te denken om met het bijvullen ook gewoon weer 1ml te doen omdat ik het anders qua prijsverhouding gewoon wat vreemd is voor 0,5 betaal je echt een paar tientjes minder en dat vind ik zonde.
Zou dit te worden of kan dit wel?

Alvast bedankt xxx

Niemand?

Ik zou het even rustig aandoen en aankijken. Zeker als je nu blij bent. Ik heb zelf geen fillers maar ken wel mensen die het hebben.

Voor de rest zou ik echt adviseren dit te bespreken met een (goede) kliniek in plaats van mensen op het internet. We zien je lippen niet, en nog belangrijker: hebben er geen verstand van. :’)

(En wees op de hoogte van de nadelen / gezondheidsrisico’s, maar dat weet je vast al)

Ik ben blij maar er mag nog wel wat bij en vooral omdat er de eerste keer ook minder blijft zitten.
Was gewoon benieuwd wat andere mensen die fillers hebben gedaan hebben.
Ik vind de nadelen wel mee vallen

Ik zou even wachten voordat het effect té wordt. Ik vind dat zelf altijd heel lelijk. Je kan altijd nog even wachten

Ik ben hier niet zo heel bang voor en iedereen om me heen zegt ook dat het nog heel natuurlijk lijkt.

Ik zou het ook niet durven zeggen als het lelijk was denk ik.

Maar hé, waarom vraag je die kliniek niet om advies? Of een deskundige. Zij kunnen jou echt het beste helpen