Lipdub

Hi dames,

Ik ga met mijn klas een lipdub op nemen :-). Voor degene die niet weten wat dat is; http://www.youtube.com/watch?v=W57ha_n6Vyg

Nu vroeg ik me af, welk liedje is daar nou echt geschikt voor. Het is voor een diploma uitreiking, waar we van uit mogen gaan dat er alleen ouders en docenten aanwezig zijn.

Weten jullie een leuk liedje hiervoor :slightly_smiling_face:?

Bedankt!

Die? Fun - Some nights

Hier hetzelfde nummer maar door verschillende mensen gezongen. Versie is wel iets anders

Offfff Shrek - i’m a believer
Offff:

Zoals bij de laatste zie je ook dat ze allemaal een stukje hebben en op t laatst met zn allen bij elkaar komen. Zoals ook vaak bij een lipdub is

Hmm, ik weet niet, een vrolijk liedje met veel tekst en weinig herhaling denk ik sowieso, anders wordt het snel saai :’)

Sorry ik kruip even onder mijn steen vandaan… snap nog steeds niet zo goed wat een lipdub is?

En misschien ook belangrijk: Voor hoeveel personen moet het zijn? En wil je het heel feestelijk en spectaculair zoals die van Spangas, of meer zoals deze ( http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kQsN-pvokrw )?

Oehhh die van Spangas vind ik wel heel slecht eigenlijk :’)

Maar misschien All Star van Smash Mouth?

Kijk even bij de afleveringen van het programma Lipdub van de NCRV op uitzendinggemist.nl
Misschien doe je daar wat ideeën op.

Aaah heel leuk dit! Heb net de filmpjes bekeken :slightly_smiling_face:

Het is voor een diplomauitreiking waar, naar schatting, een kleine 150 mensen zullen zijn.

Gives you hell? :slightly_smiling_face:

Hoiii! :bowing_man:

Ik ben nieuw op dit forum en ben hier uitgekomen via Google. Ik wil voor een vrijgezellenfeest ook een lipdub gaan maken. Nou moet deze wel goed zijn… Anders ben ik natuurlijk de sjaak… Mijn vraag is dan ook, welk bedrijf raden jullie aan, wat zijn jullie ervaringen?

De twee goedkoopste staan hieronder, is dat iets?
Of hebben jullie andere bedrijven (graag zelfde prijsklasse…?)?

Lipdub maken 1
Lipdub maken 2

Ik hoor het graaggg! Het is pas voor in mei, maar toch…

Groetjes Maaike