Lipblaasje

Ik had een hele tijd een lipblaasje en nu is het geen ‘bobbelte’ meer maar het is nog steeds een plekje op mn lip en stukje op mn huid. Het gaat maar niet weg. Iemand een goude tip om het weg tekrijgen?

aah niemand :astonished:?

vaseline er op doen?

NEEE GEEN VASELINE XD
!!!

dan wordt die groter…

bedoel je een koortslip? Dat is een blaasje op/rondom je lip. Soms groeit ie door tot ie ontploft en loopt ie leeg dan wordt het een korstje, soms wordt die bult zelf korstje
allebei na ongeveer een week
nog een week later is korstje weg.

ik heb jammer genoeg ervaring met koortsblaren ;(

Uhm ja zo iets was het maar het is nu al bijna 2 maanden en er zit nog steeds zo’n vlekje op mn lip/huid. Blijft dit gewoon voor altijd of gaat dat ooit nog weg :stuck_out_tongue:?

als je er aan hebt zitten peuteren is het misschien een klein litteken…

tree o tree olie ofzo dan droogt het uit maar niet teveel

en gewoon afblijven maar niet vochtig houden

ik heb nog nooit een koortsblaasje gehad, gelukkig.
maar als het nu nog zichtbaar is… dan heb je er aan gekrabt.

Oh koortslip? Dat heb ik heel vaak… Als je het één keer hebt gehad komt het vaker terug :frowning_face:
maar je kan een speciaal zalfje halen bij de drogisterij/watdanook, de mijne heet: zovirax, werkt super maar je hebt ook andere goede hoor :stuck_out_tongue:
gewoon 2x per dag erop smeren en dan word het sneller een korste en kriebelt het niet zo
suc-6!

geen ervaring, heb het nog nooit gehad

Ik heb er niet echt aan gekrabt want het jeukte ook niet ofzo xD Het was echt gewoon een blaasje op mn lip en nu is het geen bobbeltje meer maar gewoon nog een plekje. Maargoed dankjulliewel voor de reacties en tips :slightly_smiling_face:

Ik heb ook wel eens zoiets, maar ken je het merk oriflame?
Dat is een make-up merk wat aan huis wordt verkocht en daar hebben ze ‘wonderpotjes’ van . Dat is een soort van crème wat tegen van alles helpt. Bij mij helpt het wel altijd als ik dat erop doe.